Flowbo

Max van der Scheer

Prachtige hibiscus mogen ontvangen! Ziet er tot nu toe super gezond uit.

Beste Max,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Beste Max,

Kees -

Keurig snel geleverd, de boom was nog langer dan we besteld hadden. De chauffeur die de boom kwam brengen gaf ook nog enkele tips.

Beste Kees,
Beste Kees,

Theo Schimmel

Heel goede service

Beste Theo Schimmel,
Beste Theo Schimmel,

S. Mol-Brouwer

Goede communicatie en service, mooie producten

Beste S.Mol-Brouwer,
Beste S.Mol-Brouwer,

Jenny De haan

Super goede service!

Beste Jenny de Haan,
Beste Jenny de Haan,

H. Verpoort

Komen afspraken na en correcte levering

Beste H. Verpoort,
Geniet...
Beste H. Verpoort,

toon v dongen

Top

Beste Toon,
Beste Toon,

Reinders

Fijne communicatie maar had meer van de kwaliteit v product verwacht

Beste Reinders,
Beste Reinders,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Zoals via de email is gecommuniceerd zullen wij een gedeelte van het aankoopbedrag crediteren. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Lena Beyhum

Professional en vriendelijk