Flowbo

Geert Geerdens

Ik ben goed geholpen geweest zowel met het bestellen als met de levering. Nochthans was ik toch een beetje teleurgesteld dat één leiboom van de vier ernstige droogteverschijnselen vertoonde,... Ik ben goed geholpen geweest zowel met het bestellen als met de levering. Nochthans was ik toch een beetje teleurgesteld dat één leiboom van de vier ernstige droogteverschijnselen vertoonde, verdorde bladeren en zwarte twijgen,die nu na enkele weken afbreken.

Daanen

Vriendelijk contact, goed bereikbaar, snelle en goede service

Jan Brouns

Ik woon in Belgie, vlak bij Maastricht en heb mijn boom in de beste orde laten aanplanten , uitsluitend langs email. Kan het iedereen aan raden. Wil nog wel bomen van Flowbo

Jan Slot

In een woord: top! Goede communicatie. Produkten zijn prachtig. Bezorging was ook top

Herman

Zeer goed. Snel antwoord op de vragen.

Chantal Linnemann

Perfect

Christa Vermaning

Goede levering
Snel ook
Producten in prima staat

Frank Heijmans

Bestelling is tijdig geleverd, de zeer vriendelijke chauffeur belde een half uur van te voren dat hij er aan kwam. De bomen voldeden aan de verwachting.

Cjp

Netjes alles geleverd. Chauffeur hielp met bomen tillen tot op de plek waar ze moesten komen. Wel zou ik een beter indicatie kwam tijd aan geven wanneer levering komt

Frank Hartman

Naar tevredenheid