Flowbo

jan Tolsma

Komt afspraken na ,en kwaliteit is prima

Hans

Top planten en een snelle levering. Bedankt

Conny Beerman

Bezorging was netjes. Sommige plantjes mijn vraagtekens bij. Meer dood dan levend. Maar voor de rest superblij.

Beste Conny,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Geniet van...
Beste Conny,

F. De Vries

Snelle levering en mooie bomen. Service tot aan de goede plek in de tuin

Beste F. de Vries,
Beste F. de Vries,

Daniëlle Vaes-Hendriks

Goede kwaliteit voor een prima prijs. Snelle levering.

Beste Daniëlle,

Goed en niet duur

Beste M. Lagerweij
Beste M. Lagerweij

Mariëlle Meijer

Goed advies, snelle reacties en Jan gaat niet weg totdat hij en jij tevreden zijn.

Beste Mariëlle Meijer,
Beste Mariëlle Meijer,

MN van der Borden

Snelle en vriendelijke reactie nav offerte vraag. Daarna zeer vlot alles geregeld. De aanplantservice is top gedaan het ziet er strak uit. Ik kan dit bedrijf echt van harte aanbevelen

Beste MN van der Borden,
Beste MN van der Borden,

Carla Woittiez

Allereerst duidelijk toegankelijke website, prima klantenservice en snel mailcontact. De aanplant van onze leibomen door Jan zeer vakkundig gedaan, kortom dikke 10 en zeer aan te raden!

Beste Carla Woittiez,
Beste Carla Woittiez,