Informatieverstrekking
7.6/10
Integriteit
Aanpak
8.5/10

Fijn, laagdrempelig en menselijk bedrijf. Korte lijntjes waarbij de contacten vlot verlopen.

De coaches geven je het gevoel dat ze er totaal voor je zijn, ze hebben alle tijd voor je. Uit de assessments komen werkbare leerpunten.

Van meerwaarde in persoonlijke ontwikkeling, het scannen van talenten en de bewustwording voor jezelf daarin!

intervise, juiste gastsprekers weten te vinden met daarbij de afwisseling binnen de lesdagen! Goede dagbegeleiding van mensen van Flow people zelf. Prima leslocaties en catering prima verzorgd.

blijf creatief en vernieuwend in het aanbieden van programma's; soms anders dan anders triggert mensen, maakt ze nieuwsgierig met als basis een stevige fundering

Rian Melenboer (ZGT)

Zeer goed. Ik heb het als prettig ervaren! Ik had een goede match in de persoonlijke intervisie waarin mijn persoonlijke groei werd besproken. Met name het bespreken van casuïstiek waar ik tegenaan...

- persoonlijke intervisie
- afwisselend programma (lesdagen met 'iets actiefs')

- groepsintervisie was nuttig, maar voor mij het minst waardevol.
- extra opdrachten die tussendoor gepland werden waren lastig in te passen, zowel in werk als prive.
- certificering direct koppelen aan symposium
- communicatie met projectgroep
- meer betrekken van interne organisatie bij de lesdagen, zodat theorie en praktijk dicht bij elkaar staan.
- mis een vervolg , nadat het traject is afgelopen. hoe wordt dit verder opgepakt in de organisatie. hoe worden de veranderaars gepositioneerd. mogelijk dat je hier als organiserende partij een rol in kunt spelen.

Bij een evt volgend traject zou het nuttig zijn dat één of meerdere veranderaars, betrokken zijn bij de voorbereiding en mogelijk een actieve rol spelen in het programma.

Ik heb de begeleiding van Leonard als erg prettig ervaren.
Ook het contact met de caoch Sabine was top

Erg prettige sfeer met de coach.
De caoch was erg prettig in de omgang.
Met betrekking tot Leonard, hij had alles goed georganiseerd. Je kon altijd bij hem terecht

nvt
ga zo door.

Ik heb FlowPeople leren kennen als een professioneel bedrijf. Ik heb een mooi programma gevolgd: organisatieontwikkeling en veranderkunde. De lesdagen waren goed voorbereid, voldoende kennis kunnen...

De persoonlijke benadering tijdens de coachmomenten. Vooral het kijken naar de sterke en positieve kanten van de deelnemer. Dat heeft mij verder gebracht in mijn persoonlijke ontwikkeling.

Communiceren via groepapp (whatsapp) werkt met een grote groep niet om beslissingen te nemen

Fijne en open samenwerking. Voelde vanaf het eerste moment vertrouwd

het assessment en de persoonlijke gesprekken maar ook de intervisie begeleiding

Christian Koel

Mijn ervaringen met Flowpeople zijn positief. Toegankelijke, persoonlijke en no-nonsense partij. Prettige samenwerking met de diverse medewerkers en afspraken worden keurig nagekomen of opgevolgd.

Persoonlijke aandacht en vertrouwensband

T.a.v. programma 'organisatieontwikkeling & veranderkunde' zou ik voor een volgende deelnemersgroep meer aandacht besteden aan bijvoorbeeld storytelling, ipv beweging/dans. Ook de organisatie van het congres is denk ik onderschat. Hier ging heel veel tijd in zitten. De verhouding t.o.v. lesprogramma was daarmee een beetje scheef.

ZGT

Duidelijke informatie vooraf. Ruim op tijd.

Begeleiding vanuit een positieve visie. Vanuit de assessment concrete aanwijzingen hoe ik mijn mindere talenten beter kan ontwikkelen.

Het doel van het reflecteren begrijp ik voor mijzelf. Misschien kan hier wat meer aandacht aan besteed worden. Leerdoelen concrter laten terug komen in het programma zodat het rendement nog groter is?

Helder, duidelijk en gedegen.

Stevige prijs

Goed gesprek gehad.
invullen was ok
rapport had taalfout

Gesprek was professioneel. Inhoudelijk naar werk gericht en voor een deel naar de persoon en naar de toekomst.

Ik heb een gehoorapparaat. Het gevolg hiervan is dat ik in grote groepen muurversiering ben omdat ik de gesprekken niet mee krijg of dat ik niet naar gelegenheden ga met grote groepen mensen. Dit heeft niets te maken met het feit of ik goed of niet goed ben/voel in grote groepen mensen.

Dus maak een vraag bij de lijst of er beperkingen zijn en review het effect van de antwoorden.