Gerald

Zoals bij jullie bekend is alles netjes en naar wens verlopen.

G

Uitgebreid assortiment en duidelijk website

Wij hebben mogen ervaren wat service is bij Floorsite, echt meer dan een 10 waard!

Postma

Prima kwaliteit en de legservice werkt goed

Jannet

Alles is naar wens verlopen en wij raden Floorsite aan

Jasper Vreeman

Beste directie,
Beste directie,
Ten eerste wil ik Dik een dikke pluim geven voor het leggen van de vloer, echt een vakman die je zelden nog ziet. De vloer laat ik met trots aan iedereen zien en is dus een echt visitekaartje voor jullie bedrijf.
met vriendelijke groet,
Jasper Vreeman

K Wekema

Goede service

Lenne

Reed er vaak langs, en toch maar eens gaan kijken, wat een mooie showroom. Heb van het hout een kast gemaakt, dank!

Yoni

Elke levering is goed verlopen. Geen klachten, levering uitmuntend. Eerste keer zonder te kijken en op vertrouwen gekocht. Ik zou dit bedrijf aanraden vanwege de hoge kwaliteit tegen een scherpe... Elke levering is goed verlopen. Geen klachten, levering uitmuntend. Eerste keer zonder te kijken en op vertrouwen gekocht. Ik zou dit bedrijf aanraden vanwege de hoge kwaliteit tegen een scherpe prijs. Koop er nu regelmatig samen met met mijn klanten