Virginia

Het totaalplaatje is bij Floorsite goed op orde. Mooie showroom, goede producten en vakkundig personeel. Daarom raden wij Floorsite aan!

Wij zijn zeer tevreden over de producten van Floorsite

Q

Via deze weg wil ik Floorsite bedanken voor de uitmuntende service, wij hadden veel vragen maar ze bleven geduldig en hielpen ons graag. Wij zijn dan ook erg trots dat we zelf een visgraat vloer... Via deze weg wil ik Floorsite bedanken voor de uitmuntende service, wij hadden veel vragen maar ze bleven geduldig en hielpen ons graag. Wij zijn dan ook erg trots dat we zelf een visgraat vloer hebben gelegd. daarom alle lof voor ... Floorsite. Groeten Qasim

Ik ben blij met Floorsite

R. van Oort

Ik vind de aandacht die ze voor details hebben erg fijn! echte perfectionisten.

Mark en Adil

Deze 10 hebben ze verdiend! bedankt voor de extra zeep

Danny

Wij hebben zelf de houten vloer in ons oude huis gelegd en zijn hier erg trots op. Bedankt Floorsite voor de legwijzer

Onlangs een boomstam gekocht en op maat laten maken, maar helaas hadden wij een meetfout gemaakt en dus paste de tafel helemaal niet, nu willen wij de tafel terugsturen maar dat kan niet omdat het... Onlangs een boomstam gekocht en op maat laten maken, maar helaas hadden wij een meetfout gemaakt en dus paste de tafel helemaal niet, nu willen wij de tafel terugsturen maar dat kan niet omdat het een op maat gemaakt product, wij balen hier wel van.

Reactie Floorsite:

Beste klant, wij kunnen producten die op maat zijn gemaakt of gekleurd niet retour nemen. Wij vinden dit erg vervelend, wel kunnen wij jullie tafel in onze showroom plaatsen en dan proberen te... Beste klant, wij kunnen producten die op maat zijn gemaakt of gekleurd niet retour nemen. Wij vinden dit erg vervelend, wel kunnen wij jullie tafel in onze showroom plaatsen en dan proberen te verkopen? Je kan ons hierover bellen of e-mailen. Met vriendelijke groet, Floorsite

Goed geholpen in de winkel en vakkundig personeel

Y van Prooijen

Tevreden met de juiste voor- en nazorg. Dank u wel