Sem

Afspraak is afspraak en de kwaliteit is prima!

Jettie

Divers assortiment en veel parkeerplek en het was maar 30 min rijden vanaf utrecht

Marissa

Top service bij Floorsite, ik ben 6 maanden zwanger en wij kwamen helemaal vanuit Eindhoven 1,5 uur met het openbaar vervoer om hier naar de vloeren te kijken. Wij werken vriendelijk met koffie en... Top service bij Floorsite, ik ben 6 maanden zwanger en wij kwamen helemaal vanuit Eindhoven 1,5 uur met het openbaar vervoer om hier naar de vloeren te kijken. Wij werken vriendelijk met koffie en wat lekkers ontvangen, en hebben die dag een mooie eiken vloer gekocht! Dank jullie wel, wij raden jullie zeker aan

Teske

Wij hebben een positieve ervaring met floorsite

Dennis L

Wij kwamen met de kinderen en werden vriendelijk ontvangen met koffie en fris voor de kinderen, hier kunnen sommige nog een voorbeeld aan nemen.

Vriendelijk personeel

Hellen

Er werd ons gevraagd onze ervaring te delen, hierbij willen wij mededelen dat wij erg tevreden zijn over de service van Flooriste

M Geus

Voor onze moeder hebben wij een klik pvc vloer gekocht met kurk op advies van de verkoper omdat ze in een rolstoel zit, staat erg chique en mijn moeder is er blij mee.

I Coenen

Ik was op zoek naar een vloer in Zoetermeer en kwam bij Floorsite terecht, het was een stuk rijden, maar we zijn erg blij met resultaat

Fam Wildeboer

Met de pasen waren ze open. Mooie showroom en aardige mensen. Volgende week wordt de vloer gelegd, Wij zijn erg zenuwachtig!