Isabel

Een vloeren winkel zo in het dorp, handig hoor!

H.

Het was erg druk in de winkel waardoor wij lang moesten wachten. Gelukkig wel een mooi laminaatvloer gekocht, maar wat meer personeel zou handig zijn. Dat is echt een verbeterpunt, daarom zou ik ze... Het was erg druk in de winkel waardoor wij lang moesten wachten. Gelukkig wel een mooi laminaatvloer gekocht, maar wat meer personeel zou handig zijn. Dat is echt een verbeterpunt, daarom zou ik ze nu niet aanbevelen. Eerst meer personeel aannemen. H.

Reactie Floorsite:

Dit vinden wij ook vervelend, we zijn ook dringend op zoek naar extra personeel voor in de winkel.

Had de producten snel in huis, ze waren zorgvuldig verpakt en ben erg te spreken over kwaliteit

Nienke

Het staal van de boomstam tafel staat er mooi bij de vloer!!

Fam. van den Burg

Wij wilden geen vloerbedekking meer en zijn via het internet bij Floorsite terecht gekomen in Terschuur, het was het ritje zeker waard! Super vriendelijk personeel en een goede service. Nu een maand... Wij wilden geen vloerbedekking meer en zijn via het internet bij Floorsite terecht gekomen in Terschuur, het was het ritje zeker waard! Super vriendelijk personeel en een goede service. Nu een maand later zijn wij nog steeds tevreden over de nieuwe houten vloer.

Er werden te weinig pakken geleverd en na een telefoontje werd de volgende dag toch alles geleverd. De kosten werden geheel betaald door Floorsite, dus een dikke aanrader

Dennis

Diverse malen contact gehad met de eigenaar, en persoonlijk ben ik erg te spreken over de gang van zaken bij Floorsite.

S.

Erg vriendelijke legger, zou zo nog een vloer bestellen als hij hem nog een keer komt leggen

Janine

Schitterende vloer, dank jullie wel!

Netjes afgewerkt en mooie vloer!