Julian

Heel veel soorten laminaat. Wij hebben een goede deal kunnen maken met ondervloer en plinten! Het was binnen een dag geleverd. Alleen misten we nog een pak planken, maar na een belletje hadden we de... Heel veel soorten laminaat. Wij hebben een goede deal kunnen maken met ondervloer en plinten! Het was binnen een dag geleverd. Alleen misten we nog een pak planken, maar na een belletje hadden we de volgende dag het laatste pak in huis. Bedankt Floorsite

Gustaaf

Wij zijn via vrienden op Floorsite gewezen. Eenmaal in de showroom aangekomen stonden wij versteld van de inrichting en indeling van de vloeren en tafels. Alles stond netjes op zijn plek, en we... Wij zijn via vrienden op Floorsite gewezen. Eenmaal in de showroom aangekomen stonden wij versteld van de inrichting en indeling van de vloeren en tafels. Alles stond netjes op zijn plek, en we hebben stiekem wat foto's gemaakt zodat wij ons huis ook zo kunnen stylen.

R Brinkhuis

Tevreden met de afhandeling van vragen omtrent producten. Goede uitstraling en kwalitatief personeel. Met vriendelijke groet, R Brinkhuis

Jochem

Ik werk als jaren parketteur en sinds een tijdje werkzaam met Floorsite. Ik vind het erg snel en fijn werken. De producten zijn van goede kwaliteit en ik werk er graag mee.

Steffie

Jullie leveren top werk. Bedankt

Fam Berendsen

Wij hadden problemen gekregen met onze laminaat vloer en dit bleek aan de ondervloer te liggen. Er is een nieuwe vloer in gelegd en nu hebben wij geen problemen meer. Bedankt voor het meedenken... Wij hadden problemen gekregen met onze laminaat vloer en dit bleek aan de ondervloer te liggen. Er is een nieuwe vloer in gelegd en nu hebben wij geen problemen meer. Bedankt voor het meedenken Floorsite en Gert.

Guus Bouwers

Wat een mooi bedrijf hebben jullie opgebouwd! Hulde, wij zijn al een tijd klant bij jullie en het ziet er echt professioneel uit. Wij komen snel weer langs.

Eldert

Wij moesten een stukje rijden, maar dat was het zeker waard. Wat een vriendelijke jongeman die ons hielp. bedankt nogmaals.

H Bulder

Wij hadden flink wat werk nog om de vloer te egaliseren, maar daarna is het erg snel gegaan. De nieuwe pvc vloer lag er in een dag in en wat een plaatje, wij raden Floorsite zeker aan. En Johan... Wij hadden flink wat werk nog om de vloer te egaliseren, maar daarna is het erg snel gegaan. De nieuwe pvc vloer lag er in een dag in en wat een plaatje, wij raden Floorsite zeker aan. En Johan bedankt voor het leggen.

Erg tevreden met de gang van zaken, de vloer wordt morgen bezorgd