R van Galen

Floorsite heeft bij ons in Baarn de vloer gelegd en hier zijn wij heel erg tevreden over! De vloer is een plaatje

Geesje

Ik werd gevraagd een ervaring 8ter te laten, en dat doe ik zeker, bedankt en de koffie was lekker

Ik zal jullie zeker aanbevelen

Familioe Hoeijmakers

Alles is perfecto, alleen jammer de vloer op pallets werd geleverd, moest ze nog uitpakken en binnen zetten.

Shari

Wij hebben de goedkoopste laminaat meegenomen, maar balen toch wel dat we niet de duurdere versie gekocht hebben hebben die was toch moooier geweest. de verkoper had beter zijn best moeten doen om... Wij hebben de goedkoopste laminaat meegenomen, maar balen toch wel dat we niet de duurdere versie gekocht hebben hebben die was toch moooier geweest. de verkoper had beter zijn best moeten doen om de duurde vloer te verkopen

Reactie Floorsite:

Shari, dat vinden wij spijtig om te horen, als je naar winkel komt gaan we dit samen oplossen. Misschien hebben wij nog iets liggen van betere kwaliteit.

Stephany

Wij kwamen voor een laminaat vloer en gingen weg met een houten vloer, wat een mooie showroom dank jullie wel.

Benny Dorssen

De leren stoelen met de eiken houten vloer staan zo moooiiii, echt waar, dank

M. Kanters

Assortiment mooie vloeren en wij zijn erg onder de indruk van de prijs- kwaliteit verhouding.

Fam. Goorhuis

Erg flexibel! Zeker aan te raden.