Rinus M.

De pvc vloer is in mijn ogen door een vakman gelegd en gelijmd en zijn super tevreden over de kwaliteit van de vloer.

Albert

Volop aandacht voor alle wensen en vragen. De nazorg was ook echt super. kortom een hele mega vette 10

Reinout

Vanaf de kennismaking tot en met de levering van de vloerdelen kijken wij zeer positief op terug. Bij vragen kan je ze altijd bereiken en bij problemen denken ze goed mee.

Eldert Stokvis

Niet anders dan lof voor de werkwijze van Floorsite, van het begin tot het eind is de beleving en het eindresultaat subliem. Hierbij mijn dank voor jullie inspanningen. Met vriendelijke groet, Eldert

Onze vloer is uitstekend opgeknapt! Perfecte en vriendelijke service van Floorsite!

Gijsje

De eiken houten vloer en laminaat zijn op een prettige wijze gelegd. De afspraken werden nagekomen door de vriendelijke medewerkers. De vloer is erg mooi. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan!

Ton

Wij hebben bij Floorsite een mooi boomstamtafel gekocht en hij staat mooi in de keuken!

Valentijn H

Er werd mij gevraagd mijn ervaring met Floorsite te delen. Ik ben uiteindelijk tevreden met de deal die ze mij boden. Ik kwam in eerste instantie voor het actie laminaat. Maar ik kreeg daar te horen... Er werd mij gevraagd mijn ervaring met Floorsite te delen. Ik ben uiteindelijk tevreden met de deal die ze mij boden. Ik kwam in eerste instantie voor het actie laminaat. Maar ik kreeg daar te horen dat door de grote interesse al het goedkope laminaat op was. Wel boden ze mij een beter alternatief voor een erg scherpe prijs, maar het goedkoopste konden ze niet leveren dus daarom niet helemaal tevreden, sorry

Reactie Floorsite:

Bedankt voor je reactie, wel fijn dat wij het hebben op hebben kunnen lossen, een fijne dag gewenst! Groeten Floorsite

Boudewijn van der Zeide

De laminaatvloer ziet er mooi uit, de kleuren zijn iets anders dan in de winkel maar wij hebben andere lampen dus dat zou het zijn.