Fam Roodes

Wij zijn via-via bij Floorsite gekomen en zijn erg te spreken over de service en kennis in de winkel. Wij werden snel geholpen hebben uiteindelijk een mooie vloer gekocht. super!

David Prinsen

Wij zijn zeer enthousiast over de prijs en kwaliteit verhouding. Na bestelling hadden we de vloer binnen 2 werkdagen in al thuis! Bedankt

Antoon

Betrouwbare winkel, heb de vloer online besteld en was snel geleverd. Na mijn vragen beantwoord te hebben via de telefoon had ik de order doorgezet en nog steeds geen spijt. Antoon

Nicolai L

Prima website en eigenschappen bij het product zijn ook duidelijk genoeg, komt goed overeen met de showroom waar wij hartelijk ontvangen werden. kortom een geslaagde middag

Vriendelijk en hulpvaardig, bedankt

Rogier en Familie

Wij zochten een ondervloer voor onze bestaande vloer, bij Floorsite kregen wij het juiste advies en zijn hier natuurlijk blij mee.

Jurian

Erg tevreden met onze nieuwe tafel en stoelen, Bedankt voor de overige tips voor onze inrichting.

Familie Oudt

Wij hebben een houten vloer gekocht voor ons vakantiehuis in België. Het was geen probleem om de vloer daar te laten leveren. Hij ligt er nu al een paar maanden in en het ziet er nog steeds erg... Wij hebben een houten vloer gekocht voor ons vakantiehuis in België. Het was geen probleem om de vloer daar te laten leveren. Hij ligt er nu al een paar maanden in en het ziet er nog steeds erg fraai uit!

Lennaert

De producten zijn geleverd op afgesproken dag, Er staat alleen nergens vermeld welke kant van de ondervloer boven moet. Rest is super.

Alle lof voor snelle levering, goede prijs en de kwaliteit is geweldig