Tineke hekhuis

Het gebruik kan ik nog niet beoordelen.

Hi Tineke,
Hi Tineke,
Fijn dat je in ieder geval tot nu toe een positieve ervaring hebt met ons bedrijf :). Bedankt voor het achterlaten van je reactie. Veel plezier met Flextrash in het voorjaar!
Yvette

Yvonne

Lekker klein in onze bus doordat hij op kan vouwen. Super fijn ook dat hij wasbaar is.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Meer kleurtjes, om af en toe je buitenzak te wisselen.

Leuk concept

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Doorgeven van dimensies, niet alleen volume inhoud.

Reactie Flextrash:

Bedank voor het delen van je feedback :). Fijn om te zien dat Flextrash bevalt. Ik begrijp dat de maat niet helemaal naar je verwachting is. Alle dimensies van Flextrash staan aangegeven op de... Bedank voor het delen van je feedback :). Fijn om te zien dat Flextrash bevalt. Ik begrijp dat de maat niet helemaal naar je verwachting is. Alle dimensies van Flextrash staan aangegeven op de website, bedoel je dat de afmetingen missen op de verpakking? Dat is dan zeker een goede tip en gaan we doorgeven aan onze designers. Fijn dat je zo oplettend bent :).
Als we je kunnen helpen met omruilen laat het gerust weten!
Yvette @ Flextrash

Mooi bedrijf met handige producten.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Houders voor de hoofdsteun in de auto van sterker materiaal maken omdat deze snel afbreken. Bijvoorbeeld van ijzer.

Reactie Flextrash:

Fijn om te zien dat Flextrash bevalt! Ik zie dat je aangeeft dat de clips voor de auto afgebroken zijn. Kan het zijn dat je die bij een andere winkel hebt gekocht? Er zijn namelijk wat oude... Fijn om te zien dat Flextrash bevalt! Ik zie dat je aangeeft dat de clips voor de auto afgebroken zijn. Kan het zijn dat je die bij een andere winkel hebt gekocht? Er zijn namelijk wat oude Seatclips in omloop die we zelf uit productie hebben genomen en vervangen hebben door de Flipclip. Als je een mailtje stuurt naar contact@flextrash.com zorgen we dat je onze nieuwe clip toegestuurd krijgt!

Anna Schram

Super

Nee

Reactie Flextrash:

Yes, 5 sterren! Daar worden we blij van :). Bedankt voor het delen van je feedback en fijn om te zien dat Flextrash een aanwinst is aan boord.
Veel vaarplezier!
Yvette @...
Veel vaarplezier!

Kj ten Brinke

Mooie uitvinding

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, handig dat onderdelen los verkrijgbaar zijn

Reactie Flextrash:

Wat leuk dat Flextrash lekker mee gaat kamperen met jullie! Zo houden we de natuur samen schoon :). Onderdelen gaan we los toevoegen in de webshop, super goed idee! Bedankt voor het delen van je... Wat leuk dat Flextrash lekker mee gaat kamperen met jullie! Zo houden we de natuur samen schoon :). Onderdelen gaan we los toevoegen in de webshop, super goed idee! Bedankt voor het delen van je feedback.

G.C. Dijkdrenth

Prima afhandeling

Reactie Flextrash:

Fijn dat je de tijd hebt genomen om onze Flextrash te beoordelen, dat waarderen we heel erg! Gelukkig blijft jullie boot voortaan lekker schoon en netjes. Veel plezier op het... Fijn dat je de tijd hebt genomen om onze Flextrash te beoordelen, dat waarderen we heel erg! Gelukkig blijft jullie boot voortaan lekker schoon en netjes. Veel plezier op het water!

Ruud Wustefeld

Leuk bedrijf. Ziet er fris uit, leuk een kaartje bij de bestelling. Mooi consept. Vraag mij af of jullie dit hebben bedacht of dit goed op de marjt zetten?

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De zakjes zijn vrij duur.

Ha Ruud,
Leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Wij maken een vreugdedansje bij dit soort mooie verhalen.
Flextrash is helemaal ons eigen concept, daar zijn we super trots op!...
Ha Ruud,
Flextrash is helemaal ons eigen concept, daar zijn we super trots op! Eigenaar Bas had nogal een rotzooi in zijn auto en vroeg zich af waarom niemand daar een goede oplossing voor had bedacht. Bleek dat dit ook in de camper en op de boot nogal een dingetje was en zo zijn we langzaam uitgebreid. Ontwerpers Basten en Jesse hebben gezorgd voor het mooie design van Flextrash en we ontwikkelen rustig door naar verbeteringen en nieuwe modellen. Heb je dus nog tips voor ons dan zijn die altijd welkom :).
Voor nu heel veel vaarplezier!

Maarten Smit

Zeer behulpzaam om een optimale gebruikerservaring te verkrijgen

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Duidelijker aangeven hoe het product gebruikt moet worden en wat de randvoorwaarden zijn.

Hai Maarten,
Hai Maarten,
Wat fijn dat we je konden helpen toen je clips niet deden wat je ervan verwacht had. Blij om te zien dat je Flextrash alsnog kunt gaan gebruiken :). Heel erg bedankt voor het achterlaten van je review en feedback voor ons.
Groetjes en veel kampeerplezier!

Michiel

Een mooi concept dat ook in de praktijk uitstekend werkt. Dankzij de buitengewone service van Ilona Baggerman konden we op vakantie met een flextrash (L) aan de hoofdsteun van onze camperbus.

Nee

Hi Michiel,
Hi Michiel,
Leuk om te lezen dat Ilona jullie zo goed geholpen heeft! Ons kleine, maar heel fijne team zijn we knetter trots op. Flextrash voelt zich vast helemaal thuis bij jullie in de bus. Heel veel kampeerplezier en bedankt voor het achterlaten van je review!