Yvonne

Super handig ding

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Misschien nog eens een maat xl laten maken?

Marjan

Leuk. Ik kreeg persoonlijk bericht dat ik bij de bestelde prullenbak nog een clip nodig had om hem te bevestigen. Super attent.

Hallo Marjan,
Hallo Marjan,
Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met Flextrash en ons team. Wij houden heel erg van het persoonlijke contact wat we hebben met jullie en fijn om te horen dat dat ook zo ervaren wordt.
Veel kampeerplezier!
Yvette @ Flextrash

Annelous Moen

Top!!

Gewoon zo doorgaan!

Reactie Flextrash:

Leuk Anneloes! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten, dat waarderen we enorm :). Geniet van je schone auto!
Yvette @ Flextrash

Erik

Mooi product, eindelijk een keer een andere keuze dan lelijk plastic. De keuze uit verschillende formaten is ook erg fijn, vooral op een (zeil)boot zijn er maar beperkte plekken waar een... Mooi product, eindelijk een keer een andere keuze dan lelijk plastic. De keuze uit verschillende formaten is ook erg fijn, vooral op een (zeil)boot zijn er maar beperkte plekken waar een prullenbakje kan hangen.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Meer kleuren is altijd goed. Wellicht in de toekomst aanvullende accessoires? Vanuit een boot perspectief zijn we bijvoorbeeld altijd op zoek naar (flexibele) opbergbakjes die je ergens aan vast kan... Meer kleuren is altijd goed. Wellicht in de toekomst aanvullende accessoires? Vanuit een boot perspectief zijn we bijvoorbeeld altijd op zoek naar (flexibele) opbergbakjes die je ergens aan vast kan maken.

Hi Erik,
Hi Erik,
Wat zijn wij blij dat je de tijd hebt genomen om ons van zoveel feedback te voorzien. Uiteindelijk kunnen we Flextrash alleen steeds verder verbeteren met zoveel mogelijk hulp van jullie :).
Deze zomer komen er weer meer Flextrash kleurtjes bij en achter de schermen zijn we bezig met een grotere maat. Meer accessoires zou helemaal te gek zijn, die tip gaan we snel opschrijven! We houden je op de hoogte!
Heel veel vaarplezier!
Yvette

Lenny

Mooi manier om afval kwijt te raken

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Hij is toch nog een beetje te klein als afvalzak bij de caravan. Helaas is nu eenmaal alles wat je koopt verpakt. Misschien eens onderzoeken of een grotere opening haalbaar is, waardoor ook het... Hij is toch nog een beetje te klein als afvalzak bij de caravan. Helaas is nu eenmaal alles wat je koopt verpakt. Misschien eens onderzoeken of een grotere opening haalbaar is, waardoor ook het volume van de zak toeneemt?
Als keus?
Voor in de caravan is het groot genoeg (theezakjes, koffiepads, plastic zakjes e.d.) maar voor grotere verpakking (bv van vlees) is dat net te klein.

Jan

Goede ervaring, snel, goed materiaal, goede visie.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

meer keuze in de grootte en vorm van de vuilnisbakken of zakken

Glijna

In een woord fantastisch! Schone auto en ook mijn zoon rijdt nu niet in een vuilnisbak. Zowaar het blijft netjes!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Duidelijker laten zien, welke ophang mogelijkheden er zijn. Zodat ik in één bestelling een goede keus kan maken en niet achteraf weer verzendkosten heb.

Een handig licht gewicht prullenbakje en nog wasbaar ook.

Natascha

Super handig product

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Mag ook beschikbaar komen in een nog iets grotere maat

Ron Pijnenborgh

Top