JOSJE

Helemaal top

Hallo Josje,
Bedankt voor je te gekke review! Worden we heel blij van :).
Hallo Josje,
Bedankt voor je te gekke review! Worden we heel blij van :).
De voorraad is inderdaad summier op het moment. Door de Corona crisis lopen we grote vertragingen op bij onze producent. We hopen binnen 2-3 maanden alles weer op orde te hebben, daar werken we keihard voor!
Geniet van deze zonnige dag!

KEKkamperen - Janine

Geweldig, nooit gedacht dat ik zo lyrisch zou zijn over een afvalzak

Hoi Janine,
Haha, wat een leuke reactie om te lezen! Ik denk dat wij binnen Flextrash er precies hetzelfde in staan. Die gaan we onthouden :).
Fijne dag!

Ann Arts

Ok

Hoi Ann,
Hoi Ann,
Bedankt voor je review! We waarderen het heel erg dat je de moeite hebt genomen om ons van een reactie te voorzien. Als je nog ideeën hebt of verbeterpunten voor ons dan hoor ik het altijd graag!

Martien de Koning

Leuk, nieuw en enthousiast bedrijf.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je feedback Martien. Leuk om te horen dat je enthousiast bent over ons bedrijf!

Naomi

Ontzettend handing en ben ook erg enthousiast over de duurzaamheid!

Hoi Naomie,
Hoi Naomie,
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash op je boot en onze duurzaamheidsmissie. Een duurzaam product tot leven brengen is niet altijd makkelijk en we hebben nog steeds onze verbeterpunten maar we gaan er 200% voor! Samen maken we het verschil :).

W de Boer

Goed product

Reactie Flextrash:

Dankjewel W. De Boer voor je feedback!
En natuurlijk veel plezier van onze Flextrash in de Camper :-)
Liefs Ilona
En de rest van ons team

Pieter - Droplife

Super iniatief! Maakt de vuilbak trendy in plaats van een vuilbak waarbij mensen denken bah zo een vuil ding dat stinkt.

Dankjewel Pieter! :-)

J Verhagen

Origineel mooi handig product

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je fijne reactie! Hopelijk kan de camper samen met Flextrash snel weer de weg op en nieuwe avonturen tegemoet. Een hele fijne dag!

Carolien Kuijper

Super leuke en handige artikelen. Goede kwaliteit. Prima service. Vriendelijk personeel.

Hoi Carolien,
Hoi Carolien,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash en natuurlijk over ons team. Veel plezier met je aankoop en als je nog iets nodig hebt zijn we er voor je!

Anton van Wijk

Ziet er prima uit; alleen waar krijg je die plastic zakken ??

Reactie Flextrash:

Hoi Anton, bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent met Flextrash. Je zakjes probleem kan ik gelukkig eenvoudig oplossen. Je kunt ze hier in onze webshop aanschaffen... Hoi Anton, bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent met Flextrash. Je zakjes probleem kan ik gelukkig eenvoudig oplossen. Je kunt ze hier in onze webshop aanschaffen https://www.flextrash.com/nl/trashbags/ en ook bij veel van onze verkooppunten liggen de zakjes (kijk daarvoor in de shop locator bovenaan de homepage). Als we je nog ergens mee kunnen helpen aarzel dan niet om contact op te nemen! Groetjes, Yvette van Flextrash