Bernadette

Mooi product, netjes afgewerkt en handig in gebruik.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De grootste prullenbak zou nog iets groter mogen.
Bij harde grond is het lastig om de kunststof pin in de grond te steken, misschien een optie om een stok met een metalen pin te maken?

Wilma Assink

Geweldig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ga door met de ontwikkeling van deze mooie producten!

Myrna

Heel goed initiatief en toffe producten! Duurzaam en stijlvol.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De originele FT zakjes vind ik erg prijzig, ook in vergelijking met andere composteerbare zakjes. Daardoor gebruik ik ze nu niet maar dat doet natuurlijk wel af aan het uiterlijk.

Marja

Geweldig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, perfect ontwerp, zeer handig in gebruik en zou niet weten wat te veranderen

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Heb een dubbele plak bevestiging gebruik is veel stabieler en houd goed

Brigit

Een super systeem

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee niet echt, de hulpmiddelen voor om het overal te gebruiken zijn goed. Ik zelf heb er 4 zodat ik het overal kan gebruiken. Echt fantastisch.

Redelijk. Het materiaal is vrij dun, ik hoop dat ie niet gauw kapot gaat.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ik vind het raar dat je een prullenbak (-zak) kunt kopen zonder enige vorm van mogelijkheid tot bevestiging. Dat zou er standaard bij moeten zitten.

Reactie Flextrash:

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze Flextrash. Ik hoop dat door het gebruik je ervaart dat onze opruimvriend lekker sterk is en een leven lang meegaat. Ik kan me voorstellen... Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze Flextrash. Ik hoop dat door het gebruik je ervaart dat onze opruimvriend lekker sterk is en een leven lang meegaat. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je een prullenbak thuis hebt gekregen zonder bevestigingsclip. Misschien kun je ons wat tips geen hoe we dit duidelijker kunnen maken op de website? We willen namelijk het concept van keuzevrijheid graag houden om afval te voorkomen. Als we standaard bijv. 2 of 3 clips meesturen dan is de kans groot dat je er 1 of 2 niet gebruikt en dat vinden we zonde, daarom mag iedereen zelf kiezen en denken wij dat dat de beste oplossing is. Mocht je nog de tijd willen nemen om met ons in gesprek te gaan dan hoor ik heel graag van je.

Ingrid

Geweldig

Reactie Flextrash:

Yay, wat fijn om te horen dat Flextrash zo goed bevalt bij jou! Dat vinden we altijd heel fijn om te horen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten, dat waarderen we heel... Yay, wat fijn om te horen dat Flextrash zo goed bevalt bij jou! Dat vinden we altijd heel fijn om te horen. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten, dat waarderen we heel erg!

Gert

Prima. Functioneel.

Goedkopere zakjes

Hoi Gert,
Hoi Gert,
Fijn om te horen dat Flextrash goed hangt bij jullie in de caravan. We zijn druk bezig met de productie van nieuwe afvalzakjes en hopelijk kunnen we eind van 2022 een goedkopere versie presenteren die nog steeds van goede materialen gemaakt is. De ontwikkelingen hiervan gaan hard de afgelopen jaren, maar we willen natuurlijk zeker weten dat we geen concessies doen aan milieuvriendelijkheid. Als het goed is heeft jouw Flextrash al een elastieke band in de deksel en die kan straks samenwerken met de nieuwe zakjes. Houd ons in de gaten dus!

Glijna

Een fantastisch product. Makkelijk voor alles.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ik heb ook flextrash voor in de boot gekocht met verscheidene ophangingen. Heb hier nog geen ervaring mee.

Hoi Glijna,
Hoi Glijna,
Zo leuk om te zien dat Flextrash bij jou lekker flexibel ingezet wordt. Precies dat was ons idee toen we onze prullenbak bedachten! Geniet van je opgeruimde auto en boot en mocht je ooit wat willen vragen weet dat we er voor je zijn!