Saskia Wallenburg

Stylish

Hoi Saskia,
Hoi Saskia,
Leuk dat je ons feedback wilt geven. Printjes en borduursels staan zeker op de planning, goed om te horen dat daar ook behoefte aan is. Op dit moment doen we af en toe een special dus houdt zeker onze nieuwsbrief in de gaten :).
Geniet van je dag!

Kirsten Stehr

Heerlijk we hebben een kleine badkamer waar weinig plaats is voor een prullenbak, deze past naast de wasbak aan de muur zonder te moeten boren.

Hoi Kirsten,
Bedankt voor je reactie! Wat leuk om te horen dat je Flextrash in de badkamer gebruikt. Onze vriend is inderdaad super handig in kleine ruimtes.
Goede tip ook van de zakjes, we...
Hoi Kirsten,
Goede tip ook van de zakjes, we gaan Blokker weer eens bellen :).
Geniet van je dag!

Egbert Hulshof

Top product die kwaliteit en mooi design uitstraalt ! Doorgaan zo!

Hi Egbert,
Wat een te gekke reactie! We zijn heel blij met al je feedback en tips. Fijn dat je met ons meedenkt :).
Een hele fijne zomer!

Jacco van der Meulen

Prima afvalbak

Hoi Jacco,
Hoi Jacco,
Bedankt voor je feedback! Blij om te horen dat je Flextrash een handige oplossing vindt. We zijn druk bezig om een oplossing aan te dragen voor klanten die liever andere zakjes gebruiken dus houdt onze nieuwsbrief in de gaten :). Geen binnen zakjes gebruiken en de buitenzak af en toe in de wasmachine gooien is ook nog een optie (mits je afval natuurlijk niet te nat is).
Een hele fijne dag!

evan

Heel gaaf product!

Hi Evan,
Yes, een 10! Dat is altijd reden voor een dansje hier. Blij om te horen dat je zo tevreden bent met Flextrash.
Happy camping!

Thea Goosen

Mooi en handig

Hallo Thea,
Bedankt voor je review. Wat leuk dat je Flextrash in een winkel gekocht hebt! We zijn ons winkelaanbod flink aan het uitbreiden en hopen steeds meer in het echt 'te zien' te zijn....
Hallo Thea,
Een hele fijne zomer!

Mooi product; duurzaam

Hoi hoi!
Hoi hoi!
Fijn om te horen dat je blij bent met Flextrash! Een maatje groter, die vraag krijgen we vaker en daar zijn we druk mee bezig achter de schermen. Wellicht dat 2021 een nieuwe maat met zich meebrengt :).
Voor het scheiden van afval raden we aan om meerdere Flextrash prullenbakken te gebruiken in kleinere maatjes zodat je een eigen 'stationnetje' kan maken. Dan kies je ook eenvoudig een eigen kleur per afvalstroom. Misschien heb je wat aan de tip!
Voor nu een hele fijne zomer!
Yvette van Flextrash

Lijkt mooi en praktisch product maar in praktijk zijn er wel haken en ogen aan bevestiging

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met Flextrash en ons team. Voor ons gevoel hebben we je correct te woord gestaan per email en met je mee proberen te denken. Het is natuurlijk niet leuk als dat niet zo is overgekomen.
Mocht je hier nog verder over willen praten dan zijn we altijd te bereiken per mail, chat of telefoon. We blijven graag in gesprek totdat ook jij je blij en tevreden voelt.
Warme groet,

Fris, vriendelijk en professioneel

Reactie Flextrash:

Goed om te zien dat Flextrash op aanraden is gekomen! Hoe vaker Flextrash mee aan boord gaat, hoe schoner we het water houden :).
Veel plezier met de vaart deze zomer!
Yvette...
Veel plezier met de vaart deze zomer!

Niels

Ecologisch & modern

Hoi Niels,
Hoi Niels,
Super fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten. Dat waarderen we heel erg! Leuk dat Flextrash met je meegaat naar buiten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden :).
Een hele fijne dag!