Nel

Super handig

Is super handig

Ziet er mooi uit en ook handzaam. precies wat ik zocht.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

misschien de punt waar de stok de grond in gaat (ook) van ander materiaal dan het huidige hard plastic, in wat stevigere grond wordt het moeilijker plaatsen zonder te beschadigen.

Mooi product

Annette

Flextrash is een geweldig product en zeer milieuvriendelijk door de wasbare zak.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Op dit moment heb ik er geen.

Henk

Prima! Goede oplossing voor onze afval.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, ik ben erg tevreden zoals het is.

Rene

Mooi spul, leuk concept en het werkt

Nee hoor, mooi spul

Joannie

Fijn bedrijf, persoonlijke benadering.

Nee

Margreet

Geweldig! Super product maar het is vooral de dienstverlening van Flextrash die uitblinkt en opvalt. Heel persoonlijk, snel en accuraat. Geen gedoe en heel praktisch in het zoeken naar een oplossing... Geweldig! Super product maar het is vooral de dienstverlening van Flextrash die uitblinkt en opvalt. Heel persoonlijk, snel en accuraat. Geen gedoe en heel praktisch in het zoeken naar een oplossing als er iets mis gaat. Het is net dat stapje meer waardoor je alle vertrouwen hebt in product en bedrijf en waardoor ik regelmatig herhaalaankopen doe en zal blijven doen.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Het zou leuk zijn als je als consument kunt customizen. Voor boot-liefhebbers is het bijvoorbeeld leuk om de naam van je boot erop te kunnen laten zetten. Ik zag nu ook al dat de Maxima-sloep (wij... Het zou leuk zijn als je als consument kunt customizen. Voor boot-liefhebbers is het bijvoorbeeld leuk om de naam van je boot erop te kunnen laten zetten. Ik zag nu ook al dat de Maxima-sloep (wij hebben een maxima-sloep) met een versie komt met hun logo erop.

E. de Lange

Nog niet gebruikt, maar denk dat het wel handig is

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Wil hem nog aanschaffen, maar ook, een maatje groter als 9 ltr zou fijn zijn.

Thomas

Mooi uniek product

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Hij mag een maatje groter voor meer afval op de camping. Voor de auto of als extra afvalbakje in de keuken. Snap ik het wel.
Het elastiekje om de zak vast te zetten werkt niet helemaal...
Het elastiekje om de zak vast te zetten werkt niet helemaal intuïtief.
Hij zou ook goed en makkelijk moeten werken met andere vuilniszakken dan de eigen flextrash zakken.
Flextrash is wel erg mooi ontworpen met hoogwaardige materialen.

Reactie Flextrash:

Hoi Thomas,
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Daar zijn we altijd blij mee, ook al zien we natuurlijk liever 5 sterren dan 3 :).
De vraag om een maatje groter krijgen we vaker...
Hoi Thomas,
De vraag om een maatje groter krijgen we vaker en daar zijn we dan ook hard mee bezig. We moeten daarbij zorgen dat al onze clips en de deksels het gewicht van een grotere zak aankunnen en dat vereist nogal wat ontwerp- en testwerk, maar hopelijk zijn we er snel!
Ook nieuwe zakjes voor Flextrash komen eraan dus wie weet dat we je over een tijdje wat blijer kunnen maken met ons product.
Als je nog meer tips hebt dan horen we ze heel graag. En als je het product liever retourneert dan mag dat uiteraard ook.
Een hele fijne dag!
Groetjes,