Liliane

Super goed

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Alles is perfect geen opmerkingen

Hoi Liliane,
Hoi Liliane,
Wat fijn om te lezen dat Flextrash zo handig is in de auto. En super leuk dat je bij ons bent gekomen via andere enthousiastelingen! Als we je nog eens ergens mee kunnen helpen laat het gerust weten. Voor nu een hele fijne jaarwisseling!
Groetjes,
Yvette @ Flextrash

Femmie Compagner

Super handig in de camper, 1 klein minpuntje, het clipje van de deksel was in no time kapot. Maar is dat de schuld van het product of een onhandige man?
Kleine vaviant hangt in de badkamer.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Een ophangsysteem voor niet gladde ondergrond....

M&M

Mooi en super handig (we hebben er een bij het stuur en een achterin het camper gedeelte)

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Moet wel goed nadenken dan misschien een echte mini uitvoering (dus een mini mini :-)) voor in de auto. Verder mooie kleuren en zoveel mogelijke manieren om op te hangen.

Hi M&M,
Hi M&M,
Dankjewel voor het achterlaten van feedback, en je fijne reactie. Wat leuk om te horen dat het product bevalt. We gaan jou tip voor een mini meenemen en onthouden hem voor de toekomst :-)!
Groetjes,

Hans

Geweldig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Betere uitvoering van het plastic gedeelte van de campstick. De mijne brak af toen ik een iets hardere ondergrond aantrof dan ik verwachte en probeerde met mijn voet de campstick verder de grond in... Betere uitvoering van het plastic gedeelte van de campstick. De mijne brak af toen ik een iets hardere ondergrond aantrof dan ik verwachte en probeerde met mijn voet de campstick verder de grond in te duwen.

Hi Hans,
Hi Hans,
Dankjewel voor je feedback. En meteen een 10! Ondanks de campstick die is afgebroken. Op dit moment is de campstick bedoeld voor zachte ondergronden zoals gras of zandgronden. Op rotsachtige bodems in Frankrijk wil dit nog wel eens gebeuren. Ik mail je nog even om te kijken of ik je een passende oplossing kan bieden :-).
Groetjes Ilona

Pamela

Ziet er mooi uit en ik ben erg gecharmeerd van het feit dat het milieu bewust is en van gerecycled plasic gemaakt is.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Zeker!!! ik mis heel erg een ' slotje' op de deksel. Als het vuilnisakje erin zit wil het dekseltje niet meer dicht. Dat gaat stinken en ik vind het er niet mooi uitzien.

Hi Pamela,
Hi Pamela,
Dankjewel voor jouw feedback! En fijn dat je enthousiast bent. De deksel zou wel dicht moeten klikken dus als dat niet gebeurt gaat er iets mis. Ik zal je even mailen om te kijken waar dit aan ligt.
Groet,

Wendy

Top product en mooi in design

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Niet echt, wij zijn er blij mee.

Hi Wendy,
Dankjewel voor je feedback! En altijd goed om te lezen als klanten tevreden zijn :-D!
Als we je ooit nog ergens mee kunnen helpen, horen wij het graag.
Groet,

Rene

Leuke prullenbak maar met gebreken

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Klittenband laat los van de rand en scharnieren zijn niet sterk genoeg. Een kant trachten te lijmen maar helaas.
Heb uitstekende service ontvangen na bovenstaande klacht en heb als compensatie een nieuwe deksel ontvangen welke het weer uitstekend doet. ik ben heel tevreden met de afhandeling van mijn klacht. Toppers

Slecht. Viel na 1 dag van de muur af met de bijgeleverde plakker. Ligt nu ongebruikt in een kast

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

een systeem maken dat wel werkt en voor nu graag een nieuwe plakker.

Mooi design, goede service!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Een groter formaat zou welkom zijn in het assortiment

Margot

Top

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Als we weg gaan met de camper