J Verhagen

Origineel mooi handig product

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je fijne reactie! Hopelijk kan de camper samen met Flextrash snel weer de weg op en nieuwe avonturen tegemoet. Een hele fijne dag!

Carolien Kuijper

Super leuke en handige artikelen. Goede kwaliteit. Prima service. Vriendelijk personeel.

Hoi Carolien,
Hoi Carolien,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash en natuurlijk over ons team. Veel plezier met je aankoop en als je nog iets nodig hebt zijn we er voor je!

Anton van Wijk

Ziet er prima uit; alleen waar krijg je die plastic zakken ??

Reactie Flextrash:

Hoi Anton, bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent met Flextrash. Je zakjes probleem kan ik gelukkig eenvoudig oplossen. Je kunt ze hier in onze webshop aanschaffen... Hoi Anton, bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je tevreden bent met Flextrash. Je zakjes probleem kan ik gelukkig eenvoudig oplossen. Je kunt ze hier in onze webshop aanschaffen https://www.flextrash.com/nl/trashbags/ en ook bij veel van onze verkooppunten liggen de zakjes (kijk daarvoor in de shop locator bovenaan de homepage). Als we je nog ergens mee kunnen helpen aarzel dan niet om contact op te nemen! Groetjes, Yvette van Flextrash

de Haan

Een prachtig product!

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je positieve feedback! Leuk om te horen dat Flextrash mee het water op gaat. Als we nog iets voor je kunnen doen aarzel dan niet om ons te contacten! Groetjes, Yvette van Flextrash

Milieu vriendelijk bedrijf

Reactie Flextrash:

Leuk om te horen! Bedankt voor je reactie op onze feedbackvraag en heel veel plezier met Flextrash!

Marjan Bijzet

Ik ben blij met de bakjes van Flextrash. Ik gebruik ze op de boot, in de camper, in de keuken en in de werkkamer.

Hoi Marjan,
Hoi Marjan,
Wat leuk dat je Flextrash op zoveel plekken gebruikt, dat hadden we zelf helemaal voor ogen toen we begonnen met Flextrash :). Als we je nog ergens mee kunnen helpen neem gerust contact met ons op.
Yvette van Flextrash

Het ziet er erg degelijk, mooi uitgevoerd uit. Over het gebruik kan ik nog niets zeggen. Het is namelijk een cadeau voor mijn dochter. Ja ik weet dat ik van alles 2 heb besteld. Heb mij zelf er ook... Het ziet er erg degelijk, mooi uitgevoerd uit. Over het gebruik kan ik nog niets zeggen. Het is namelijk een cadeau voor mijn dochter. Ja ik weet dat ik van alles 2 heb besteld. Heb mij zelf er ook een cadeau gegeven. Ik heb hem ook nog niet uit geprobeerd maar ga dat volgende week doen. Ik ga het ook mee nemen met het camperen voor het zomer. En ik weet zeker dat mijn dochter en ik er veel plezier ervan zullen hebben. Zou je het willen aan bevelen naar anderen. VAST WEL.
Vraag waar ga je het voor gebruiken ,mag er maar 1 selecteren maar ik heb er meer.buiten , binnen, auto en camping.

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te zien dat jullie maximaal gebruik maken van de flexibiliteit van Flextrash! In onze mooiste dromen zagen we het zo voor ons :). Bedankt voor het delen van je mening en we kijken uit... Wat leuk om te zien dat jullie maximaal gebruik maken van de flexibiliteit van Flextrash! In onze mooiste dromen zagen we het zo voor ons :). Bedankt voor het delen van je mening en we kijken uit naar je gebruikservaring!

Henny Kool

Top en milieu bewust bedrijf

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je enthousiasme Henny! Daar worden we, zeker in deze moeilijke tijden, heel blij van :).

Voor die prijs valt de S wel echt héél klein uit.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je feedback over Flextrash. Zoals je misschien begrijpt vinden we het erg jammer dat we 1,5 ster terugzien in onze lijst maar we waarderen de moeite die je neemt om te reageren. Wij... Bedankt voor je feedback over Flextrash. Zoals je misschien begrijpt vinden we het erg jammer dat we 1,5 ster terugzien in onze lijst maar we waarderen de moeite die je neemt om te reageren. Wij prijzen onze producten altijd zo eerlijk mogelijk zonder 'woekermarges' maar wel zodat we een gezonde bedrijfsvoering kunnen volgen. Helaas is tot op de dag van vandaag het gebruik van gerecycled plastic vele malen duurder dan 'virgin' plastic en hetzelfde geldt voor het plastic van onze binnenzakjes op basis van suikerriet. Dit is een strategie die we kiezen en waarvan we ervan uitgaan dat onze klanten die meerwaarde inzien. Desondanks zien we natuurlijk liever een vrolijk gezicht dan een teleurgestelde. Dus mijn vraag aan jou, kunnen we bij jou nog een glimlach op je gezicht toveren en zo ja, hoe kan ik je daarmee helpen? Je kunt ons bereiken op contact@flextrash.com, via de chat of ons telefoonnummer +31 (0)20 2619513.
Ik hoor graag van je!

Mooi en handig product

Reactie Flextrash:

Leuk om te zien dat Flextrash ook zijn weg heeft gevonden naar de badkamer. Bedankt voor het delen :)!