Heel praktisch.

Roze?

Harold

Mooi produkt

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

iets groter, geschikt voor een standaard zak

Hi Harold,
Hi Harold,
Dankjewel voor je feedback. Wij zouden ook graag naar een XL willen alleen is het probleem nu nog vaak dat de zak dan zo zwaar wordt dat het hangsysteem dan ook anders zou moeten. Dit zou een heel nieuw product worden en omdat we een klein bedrijf zijn met 1 product moeten we daar nog even voor sparen. :-)
Groet,
Ilona

Ik ben fan, zo'n handgeschreven briefje bij de bestelling is een leuke persoonlijke touch!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Een fel groen kleur zo tof zijn, dat past bij ons logo, maar eigenlijk geen opmerkingen, heel blij!

Reactie Flextrash:

Dankjewel voor je feedback!
Fel groen - neem ik mee :-D.

Peter

Oed design licht en bruikbaar

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Een manier om die ook op “hout” te plakken. Momenteel gebruiken we tesa strips en die werken prima

Hi Peter,
Hi Peter,
Dankjewel voor je feedback dat waarderen we zeer. Ik heb vaker over de Tesa strips gehoord. De wallmount met de 3M tape is eigenlijk hetzelfde soort tape dus dit zou je altijd nog kunnen proberen. Toch zien we met tape dat deze niet altijd bij iedereen even goed of lang blijft zitten en vaak zorgt dit dan voor veel klachten en boze klanten, daarom is ons advies dan toch om vast te schroeven, maar begrijp dat dit altijd een beetje jammer is. Fijn dat het zo is opgelost.
Vriendelijke groet,

Irene

Super

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Bij mij was alleen de deksel stuk. Na mailcontact bleek dit nog onder service te vallen! De vriendelijke medewerkster het mijn verbaasd met het hoge level service.

Luc

Nuttig product

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Steviger schanier, nokjes om deksel rechtop te houden breken snel. Eén tafelklip was onvoldoende voor een stevige bevestiging aan een tafelrand. Wel zijn deze problemen snel opgelost door hun... Steviger schanier, nokjes om deksel rechtop te houden breken snel. Eén tafelklip was onvoldoende voor een stevige bevestiging aan een tafelrand. Wel zijn deze problemen snel opgelost door hun service organisatie. Na het probleem te hebben gemeld werd snel een nieuw frame en een extra tafelclip gestuurd zonder meerprijs!

Marc

Top product, ik wil met name de service van Ilona B even onder de aandacht brengen........... gewoon WAUW...

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Het mag wat goedkoper zijn

Reactie Flextrash:

Nou wat ontzettend leuk zo'n recensie! We doen ons best! Persoonlijkheid is het voordeel van dat we maar met zijn tweetjes zijn. En we ook wel van de soft skills zijn :-P.

Inge

Er zat geen ophangsysteem bij en werd door winkel ook niet gezegd dat je die apart moet kopen

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Bij passende plasticzakken ( afbreekbaar)

Een mooi en flexibel systeem

nee

W

Mooi

Nee

Reactie Flextrash:

Bedankt voor het achterlaten van je reactie! Altijd fijn om te horen dat Flextrash goed bevalt :). Veel kampeerplezier in 2023!
Groetjes,
Yvette @ Flextrash