Lijkt mooi en praktisch product maar in praktijk zijn er wel haken en ogen aan bevestiging

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De e-mail communicatie verliep niet soepel

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Wat vervelend om te horen dat je geen goede ervaring hebt gehad met Flextrash en ons team. Voor ons gevoel hebben we je correct te woord gestaan per email en met je mee proberen te denken. Het is natuurlijk niet leuk als dat niet zo is overgekomen.
Mocht je hier nog verder over willen praten dan zijn we altijd te bereiken per mail, chat of telefoon. We blijven graag in gesprek totdat ook jij je blij en tevreden voelt.
Warme groet,

Fris, vriendelijk en professioneel

Reactie Flextrash:

Goed om te zien dat Flextrash op aanraden is gekomen! Hoe vaker Flextrash mee aan boord gaat, hoe schoner we het water houden :).
Veel plezier met de vaart deze zomer!
Yvette...
Veel plezier met de vaart deze zomer!

Niels

Ecologisch & modern

Hoi Niels,
Hoi Niels,
Super fijn dat je de moeite hebt genomen om een reactie achter te laten. Dat waarderen we heel erg! Leuk dat Flextrash met je meegaat naar buiten. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden :).

Stefanie Swennen

Wat een snelle service!!

eigenlijk niet!

Hi Stefanie,
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met Flextrash en de service die we bieden. Daar doen we iedere dag keihard ons best voor!
Geniet van je schone auto!
Groetjes,...
Hi Stefanie,
Geniet van je schone auto!
Groetjes, Yvette van Flextrash

Nick Louter

Ziet er goed

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

In het begin probleem met de vacuum clip. Werd snel en kosteloos opgelost. Functioneert nu probleemloos. Top.

Hoi Nick,
Hoi Nick,
Wat tof dat je de eerder gegeven feedback hebt gewijzigd. Blij om te horen dat je probleem goed opgelost is. Bedankt voor je genomen moeite en veel plezier met Flextrash!
Yvette van Flextrash

Handige producten en prima site!

Nee

Reactie Flextrash:

Altijd leuk om te lezen! Fijn dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Buiten is Flextrash zijn lievelingsplek :).
Geniet van de zon!

Willem Griffioen

Mooi product

Navul zakjes goedkoper maken

Hi Willem,
Bedankt voor je reactie! Leuk om te horen dat je Flextrash zo mooi vindt, daar hebben onze designers hard hun best op gedaan.
De navulzakjes zijn we hard mee bezig om die...
Hi Willem,
De navulzakjes zijn we hard mee bezig om die goedkoper te kunnen aanbieden. Het biologisch afbreekbare materiaal en de elastieken rand maken het op dit moment kostbaar maar de ontwikkelingen gaan hard :).

Remmelt Meijer

Mooi en fancy product!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De klip zit best wel los aan de trash, hangt bij ons aan bakfiets waar we koffie mee schenken op straat. Iets steviger klem aan de trash zou fijner zijn, klem op de 'tafel' (table model klem) is wel... De klip zit best wel los aan de trash, hangt bij ons aan bakfiets waar we koffie mee schenken op straat. Iets steviger klem aan de trash zou fijner zijn, klem op de 'tafel' (table model klem) is wel perfect.

Hi Remmelt,
Hi Remmelt,
Wat leuk dat je ons product gebruikt voor aan de fiets. Dat horen we nu nooit. Welke clip gebruik je precies (de clip die wat los zit?). Misschien kunnen we samen kijken naar een oplossing?
Warme groet,
Ilona

Sylvia Heijes

Mooi en functioneel product

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Dat er standaard een paar bevestigings- mogelijkheden worden meegeleverd

Hoi Sylvia,
Hoi Sylvia,
Bedankt voor je feedback! We nemen je tip zeker mee. We worstelen alleen altijd zo met de beslissing welke bevestigingsmethoden we dan standaard mee willen leveren.. Op dit moment proberen we dat op te lossen met de pakketkeuzes maar als jij nog een idee hebt let us know!

Onno de Geus

Supergaaf design en mooi producten

nvt

Hoi Onno,
Bedankt voor je enthousiasme! Goed om te horen dat Flextrash ook bij jou aan boord de boel schoon houdt.
Een hele fijne zomer!