Een goed product. Perfecte service, levering klopte niet. Na een telefoontje direct geregeld.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Website wat onduidelijk. Voor mij niet duidelijk dat ik elke kleur buitenzak kon kiezen.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je positieve reactie, heel erg leuk! Goed dat je aangeeft dat de website duidelijker kan. We zijn bezig om de kleuropties met plaatjes weer te gaan geven, hopelijk werkt dat beter :).... Bedankt voor je positieve reactie, heel erg leuk! Goed dat je aangeeft dat de website duidelijker kan. We zijn bezig om de kleuropties met plaatjes weer te gaan geven, hopelijk werkt dat beter :).
Veel plezier met Flextrash en een hele fijne avond!
Yvette van Flextrash

Ziet er goed uit en erg handig

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Misschien de plastic onderdelen van aluminium maken ( lijkt me iets steviger)

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je fijne reactie en leuke tip, dat nemen we zeker mee.
Heel veel plezier met Flextrash en op je komende kampeertrips!

Saskia van Baal

Super Handige en tevens een Mooie Eye-catcher...!!!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De vuilniszakken zijn zeer prijzig, om dit product te promoten zouden de prijzen lager moeten tot de aantallen in de verpakking. Men zal opzoek gaan naar goedkopere alternatieven en dit is dan weer... De vuilniszakken zijn zeer prijzig, om dit product te promoten zouden de prijzen lager moeten tot de aantallen in de verpakking. Men zal opzoek gaan naar goedkopere alternatieven en dit is dan weer jammer gezien het gehele Concept.!!!

Hoi Saskia,
Bedankt voor je mooie recensie! Heel blij om te horen dat je Flextrash zo fijn vindt.
Hoi Saskia,
We zijn altijd op zoek naar een goede verhouding tussen duurzaamheid en prijs. Helaas is het tot op heden zo dat gercyclede materialen nog vele malen duurder zijn dan virgin plastics. Hopelijk veranderd dat in de toekomst maar dit is de keuze die we nu maken en deze prijzen hebben we dan nodig om een gezonde bedrijfsvoering te kunnen voeren en ook nog terug te kunnen geven. De winstmarge is nog steeds nihil. Dat is absoluut geen klagen maar wel iets waar we continue mee bezig zijn :). Dank je dat je de moeite hebt genomen om je gedachtes met ons te delen.

Praktisch, hip

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Een iets groter formaat en een matchende waszak.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je leuke reactie! Leuk om te zien dat Flextrash meegaat tijdens het kamperen. Zo houden we samen de natuur schoon!
Als we nog iets voor je kunnen betekenen zijn we er....
Als we nog iets voor je kunnen betekenen zijn we er.

Karen Pon

Top

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Klittenband laat los in deze tropische temperaturen (is vaak zo heet in een auto).

Eveline

Zeer goed! Mooi materiaal en systeem. Je zou niet zeggen dat de flextrash van plastic is gemaakt.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, ben echt enorm tevreden, zelfs de persoonlijke service om de klant tegemoet te komen.
De gracefull grey vond ik niet overeenkomen met de afbeelding op website en nadat ik dit had aangegeven, werd dit direct goed opgepakt. Dikke pluim voor de mensen van Flextrash.

Hoi Eveline,
Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over Flextrash en ons team! Bedankt voor je mooie review. Als er ooit nog wat is, je weet ons te vinden :).
Yvette...
Hoi Eveline,

Ilse Dierckx

Duurzaam

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Erg tevreden over de kwaliteit en de klantvriendelijkheid en service van dit bedrijf. Ik had een grijze besteld, aangezien de kleur in het echt niet zo was als op de foto werd me gelijk een andere... Erg tevreden over de kwaliteit en de klantvriendelijkheid en service van dit bedrijf. Ik had een grijze besteld, aangezien de kleur in het echt niet zo was als op de foto werd me gelijk een andere kleur toegestuurd die ik zelf mocht uitkiezen. En met de belofte dat ze de foto's op de website gaan aanpassen. Erg fijn, een heel tevreden klant.

Hoi Ilse,
Hoi Ilse,
Heel blij om te horen dat je zo'n tevreden bent met Flextrash en ons team! Daar zijn we zelf ook heel trots op :). Als we nog iets voor je kunnen doen dan horen we het heel graag en nogmaals bedankt voor je geduld.
Yvette van Flextrash

Mijn bureau blijft veel beter opgeruimd. Nooit gedacht dat dit zo handig kon zijn.

Meer kleuren

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je enthousiaste review! Leuk om te zien dat Flextrash je helpt bij het thuiswerken. Bij ons hangt hij ook aan het bureau en de notitieblaadjes en theezakjes blijven lekker uit beeld zo.... Bedankt voor je enthousiaste review! Leuk om te zien dat Flextrash je helpt bij het thuiswerken. Bij ons hangt hij ook aan het bureau en de notitieblaadjes en theezakjes blijven lekker uit beeld zo. Een nieuwe collectie kleuren is hopelijk einde van het jaar bij ons :). Via de nieuwsbrief houden we je graag op de hoogte!

Marcel Houtzager

Navulzakjes goedkoper

Hoi Marcel,
Bedankt voor je te gekke review, daar zijn we heel blij mee!
Hoi Marcel,
Bedankt voor je te gekke review, daar zijn we heel blij mee!
Navulzakken zien we zelf ook heel graag goedkoper. Helaas is het op dit moment nog zo dat bioplastic (gemaakt van natuurlijke materialen zoals maïs of suikerriet) nog vele malen duurder is om in te kopen dan fossiele plastics. Hopelijk verandert dat snel aangezien steeds meer mensen kiezen voor een duurzame variant. We komen binnenkort wel met een mogelijkheid om ook eigen zakken te gaan gebruiken, in onze nieuwsbrief houden we je op de hoogte. Dat kan dan ook in jouw reeds aangekochte Flextrash!
Geniet van de zon vandaag!

Ietje Mertens

Makkelijk!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Misschien het kleurengamma nog wat uitbreiden?

Hoi Ietje,
Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Fijn dat je de tijd hebt genomen om ons van feedback te voorzien.
Meer kleuren, dat willen we zelf ook dolgraag. Goed om te...
Hoi Ietje,
Meer kleuren, dat willen we zelf ook dolgraag. Goed om te zien dat jij daar ook zo over denkt. Door Corona hebben we wat productieproblemen ervaren maar hopelijk kunnen we over een paar maandjes wat uitbreiden in het kleurenassortiment.