Mariëtte

Praktisch, duurzaam. Correct, zeer vriendelijk en persoonlijk contact.

Afvalzakjes zonder elastiekje.

Hoi Mariëtte,
Bedankt voor je vriendelijke reactie. We zijn enorm blij om te horen dat je zo tevreden bent met Flextrash en ons team.
Hopelijk kunnen we vanaf volgend seizoen weer als...
Hoi Mariëtte,
Hopelijk kunnen we vanaf volgend seizoen weer als vanouds kamperen :).

Jordy Jansen

Leuk, gezellig en zeer persoonlijk bedrijf

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Wellicht al in pakketten de vuilniszak verkopen (dus de zak met een clip naar keuze.)

Hoi Jordy,
Hoi Jordy,
Super tof dat je de tijd hebt genomen om al die leuke reacties te sturen! Fijn om te horen dat Flextrash zo goed bevalt. We verkopen in onze eigen webshop inderdaad pakketten, maar ik begrijp uit jouw reactie dat die niet goed vindbaar zijn. Daar ga ik eens even naar kijken :).
Veel vaarplezier!
Groetjes Yvette van Flextrash

Patrick van Eldert

Ga zo door!

Hoi Patrick,
Wij zijn blij om te horen dat Flextrash zo goed bevalt! Super leuk dat je de tijd hebt genomen om een review in te vullen, dat waarderen we heel erg.
Veel...
Hoi Patrick,
Veel kampeerplezier!

Marthe

Mooi product en geweldige service!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ga zo door! Het product is een paar dagen wachten meer dan waard, maar ik werd helemaal blij van het handgeschreven kaartje!

Hoi Marthe,
Wat super om te horen dat je zo enthousiast bent! Wij waarderen het heel erg dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten.
Een heel fijn...
Hoi Marthe,
Een heel fijn weekend!
Yvette

Slim design.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Verzin iets waardoor de flextrash in een rail past voor een pees.
Jammer dat actiecode voor een dashboardclip niet werkte.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je leuke reactie en goede tip! Die rails, daar gaan we zeker eens naar kijken :).
Vervelend om te horen dat je actiecode het niet deed. Als je nog ergens vragen over hebt kan je ons altijd bereiken op contact@flextrash.com, via de telefoon op 020 2619513 of door een berichtje achter te laten in onze chat (het kan voorkomen dat we er even niet zijn maar als je je email adres intypt krijg je altijd reactie van ons).
Heel veel mooie kampeer avonturen gewenst!

Don

Leuk uiterlijk, degelijke constructie.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Deksel blijft niet gemakkelijk dicht zitten—is daardoor wel gemakkelijk open te maken onderweg.

Hi Don,
Bedankt voor je leuke feedback. Goed om te horen dat Flextrash bevalt en je verbeterpunten gaan we zeker meenemen! Veel plezier met je schone auto :).
Yvette van...
Hi Don,

Hans Freund

Mooi product. Veelzijdig.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Bij het in de grond steken van de campstick brak vrij snel een deel van het pootje af toen ik een steen raakte. Dit mag dus was robuuster uitgevoerd worden.

Hoi Hans,
Hoi Hans,
Fijn dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten! Vervelend dat je Campstick niet helemaal goed functioneerde maar fijn dat je ons daarover hebt gemaild en als het goed is ben je ondertussen in het bezit van een nieuwe :). Heel veel mooie kampeer avonturen gewenst!
Yvette van Flextrash

Fantastisch mooi en praktisch artikel en milieubewust

Nee

Hoi Miriam,
Wat leuk om je feedback te lezen! Fijn dat je de tijd wilde nemen om je ervaring te delen, heel erg bedankt daarvoor.
Veel plezier met Flextrash in je caravan! Samen houden we...
Hoi Miriam,
Veel plezier met Flextrash in je caravan! Samen houden we alles lekker schoon :).

Nick Mergits

Leuke verpakking, leuke vormgeving van de flextrash

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Zuignap steviger maken. Op gelakt hout blijft deze niet hangen. Vuilbak valt steeds naar beneden.
Wat ook al kan helpen is de zuignap anders verpakken, de verpakking (colsonbandjes) ‘snijden’ is de zuignap en zorgen voor een vervorming van de zuignap.

Hoi Nick,
Hoi Nick,
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de vacuclip niet werkt zoals je verwacht had. We hebben helaas te maken met wat productiefouten en mijn collega Ilona heeft een aantal keren geprobeerd contact met je te zoeken hierover. Kan je ons een berichtje sturen of bellen als je tijd hebt (ilona@flextrash.com of +31 (0)20 2619513)? Dan lossen we dit probleem snel voor je op!

Zeer goed

Hallo Jan,
Hallo Jan,
Goed om te lezen dat Flextrash helemaal bij je past. Ik weet zeker dat daar wat mooie kampeertripjes van gaan komen :). Als je nog vragen hebt aarzel dan niet ons te contacten. We zijn er voor je!
Op nog veel leuke en schone camper tochten!