Leuk concept

Neen

Reactie Flextrash:

Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Super leuk om te horen dat het concept van Flextrash je bevalt :).
Een heel mooi nieuw jaar!

Guus van Veen

Nee

Hoi Guus!
Blij om te horen dat Flextrash bij jou goed werk verricht. Mocht je nog vragen hebben, dan zijn we er voor je. Bedankt voor je reactie!

Ilse

Erg interessant product.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Doe zo verder, wat een goede klantenservice.

Hi Ilse,
Hi Ilse,
Wat leuk dat je de moeite neemt om hier je reactie achter te laten, dat helpt ons echt ontzettend :). Fijn dat we je hebben kunnen helpen en we zijn heel dankbaar voor jouw begrip en geduld.
Samen gaan we voor schoon!

Leuk

Goed bezig

Reactie Flextrash:

Yes, wat leuk om te lezen dat Flextrash bij jou in de badkamer hangt! Bedankt voor het achterlaten van je reactie, dat vinden we echt heel fijn.
Groene groetjes,

Marjan Bijzet

Ik vind de afvalbak prima, maar ik ben niet zo tevreden over de ophangmogelijkheden

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

ik vind de afvalzakken in verhouding veel te duur, daar zouden jullie naar moeten kijken.

Hoi Marjan,
Hoi Marjan,
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je Flextrash zoveel gebruikt. Hopelijk heb je inmiddels onze andere clips ontvangen en ben je helemaal uit de problemen! Als je verder nog vragen hebt kan je altijd bij ons terecht.
Groene groetjes,

Adriaan

Uitstekend

Nee

Hoi Adriaan,
Hoi Adriaan,
Een 10, yes! Bedankt voor het achterlaten van je reactie. Altijd goed om te horen dat Flextrash bevalt en in goede handen is. Veel plezier met je schone camper!

Suzanne Schmidt

Werkt goed. Fijn dat het een recyclet product is

nee

Hoi Suzanne,
Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met Flextrash in je auto! We zijn druk bezig om steeds verder te verduurzamen dus houd ons in de gaten :).
Groetjes!
Yvette

Sandra Korver

Goed mooi materiaal

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

wellicht twee zuignappen gebruiken voor een large versie want hij hangt soms een beetje scheef met 1. Verder een prachtig product, mooi in uitstraling en vormgeving en natuurlijk milieu bewust. wellicht twee zuignappen gebruiken voor een large versie want hij hangt soms een beetje scheef met 1. Verder een prachtig product, mooi in uitstraling en vormgeving en natuurlijk milieu bewust.
Ook de service van jullie bedrijf spreekt me zeer aan. Even vragen naderhand of alles naar wens is dus ik zou zeggen ga zo door!!!

Hoi Sandra,
Bedankt voor je feedback, altijd goed om te leren!
Als je nog hulp nodig hebt in de toekomst vraag het ons gerust. daar zijn we voor :).

Sander

Mooi uiterlijk. Straalt kwaliteit uit

Nope

Hai Sander,
Hai Sander,
Wat leuk om te horen dat Flextrash zo goed bevalt en dat je ons design zo mooi vindt. Onze mannen Basten en Jesse hebben met veel zorg en aandacht onze prullenbakken ontworpen. Sterker nog, ze werken nog steeds geregeld aan verbeteringen!
Heel veel plezier met Flextrash in je camper. Als je ooit iets nodig hebt, wij zijn er voor je.

Super, mooi design

Reactie Flextrash:

Yes, 5 sterren, dat is echt te gek! Dank je voor het geven van je feedback en het maken van onze dag. Hier doen we het voor :).
Veel plezier met jouw Flextrash...
Veel plezier met jouw Flextrash prullenbak!