Anneke Bruijnesteijn

Erg mooi

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Geen, we hebben het nog niet in de praktijk gebruikt. maar zijn er nu al blij mee. Past precies- aan de chauffeurstoel-boven het aanrechtje ( 5 liter)

Reactie Flextrash:

Bedankt voor het achterlaten van je reactie Anneke! Super fijn om te zien dat Flextrash zo bevalt. Heel benieuwd waar jullie naartoe gaan samen :).
Yvette @ Flextrash

Perfect, precies wat ik nodig had

Nee :)

Reactie Flextrash:

Yes, dat is goed om te horen! Fijn om te zien dat jij Flextrash een top product vindt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben aarzel dan niet om ze te stellen.
Yvette @ Flextrash

Al een tijdje in de auto hangen, en sinds kort de campingstick aangeschaft. Erg handig! Zowel in de auto als op de camping!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Zou fijn zijn er (meer) offline verkooppunten zijn.

Reactie Flextrash:

Leuk om te lezen dat Flextrash bij jou in de auto meegaat en op de camping! Dat is precies wat we in gedachten hadden. We werken hard aan meer verkooppunten in Nederland, fijn om te horen dat ook... Leuk om te lezen dat Flextrash bij jou in de auto meegaat en op de camping! Dat is precies wat we in gedachten hadden. We werken hard aan meer verkooppunten in Nederland, fijn om te horen dat ook jij daar behoefte aan hebt. Als je nog een tip voor ons hebt of een favoriete winkelen laat het gerust weten.
Een hele fijne zomer!

Mooi en efficient berpakt

nee

Reactie Flextrash:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten hier op Feedback Company. Dat waarderen we altijd ontzettend! Als je nog tips hebt voor ons of onze Flextrash dan horen we dat... Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten hier op Feedback Company. Dat waarderen we altijd ontzettend! Als je nog tips hebt voor ons of onze Flextrash dan horen we dat altijd graag.
Een hele fijne dag!

Arthur Kruisman

Professioneel en leuk.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Geen, alles liep perfect. Leuk team. Leuk product.

Hoi Arthur,
Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Geniet van en een schone boot en het mooie water :).

Astrid Lahaije

Hip en slim

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Behalve afvalbakken misschien nog andere producten. Samenwerking met Plastic Soup

Hoi Astrid,
Hoi Astrid,
Leuk dat je zo meedenkt en natuurlijk super fijn dat je enthousiast bent over Flextrash. Product uitbreiding zijn we zeker mee bezig dus houdt onze nieuwsbrief vooral in de gaten :).

E.J. Kroone

Nee

Hoi hoi!
Bedankt voor je reactie. Altijd leuk om te horen dat er weer een tevreden klant rondloopt.
Veel plezier met je aankoop!

Leuk concept, lekker duurzaam

Weet niet

Reactie Flextrash:

Yes, weer een blij gezicht! Wat super leuk om te lezen dat ons Flextrash concept zo goed bij je past. Welkom bij de club :). Heel veel plezier deze zomer in de camper en wie weet tot... Yes, weer een blij gezicht! Wat super leuk om te lezen dat ons Flextrash concept zo goed bij je past. Welkom bij de club :). Heel veel plezier deze zomer in de camper en wie weet tot ziens.

Herman

Handig en flexibel

kan ik zo niet bedenken

Hallo Herman,
Wat goed om te lezen dat Flextrash zo fijn is in jullie caravan. Nog even en we kunnen hopelijk weer volop op pad! Veel plezier met jouw Flextrash en tafelclip.
Een hele mooie...
Hallo Herman,
Een hele mooie lente gewenst!

Gert V

Super handig, gebruik hem in de auto’s, boot,...

Neen

Hoi Gert,
Hoi Gert,
Wat heerlijk om jouw recensie te lezen! Dat is nog eens de Flex van Flextrash goed benutten en precies wat we voor ogen hebben met onze vrolijke prullenbak. Echt heel erg leuk! Bedankt voor je tijd en weet dat als je vragen hebt we er voor je zijn.