Ruud Wustefeld

Leuk bedrijf. Ziet er fris uit, leuk een kaartje bij de bestelling. Mooi consept. Vraag mij af of jullie dit hebben bedacht of dit goed op de marjt zetten?

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De zakjes zijn vrij duur.

Ha Ruud,
Leuk dat je zo enthousiast bent over Flextrash! Wij maken een vreugdedansje bij dit soort mooie verhalen.
Flextrash is helemaal ons eigen concept, daar zijn we super trots op!...
Ha Ruud,
Flextrash is helemaal ons eigen concept, daar zijn we super trots op! Eigenaar Bas had nogal een rotzooi in zijn auto en vroeg zich af waarom niemand daar een goede oplossing voor had bedacht. Bleek dat dit ook in de camper en op de boot nogal een dingetje was en zo zijn we langzaam uitgebreid. Ontwerpers Basten en Jesse hebben gezorgd voor het mooie design van Flextrash en we ontwikkelen rustig door naar verbeteringen en nieuwe modellen. Heb je dus nog tips voor ons dan zijn die altijd welkom :).
Voor nu heel veel vaarplezier!

Maarten Smit

Zeer behulpzaam om een optimale gebruikerservaring te verkrijgen

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Duidelijker aangeven hoe het product gebruikt moet worden en wat de randvoorwaarden zijn.

Hai Maarten,
Hai Maarten,
Wat fijn dat we je konden helpen toen je clips niet deden wat je ervan verwacht had. Blij om te zien dat je Flextrash alsnog kunt gaan gebruiken :). Heel erg bedankt voor het achterlaten van je review en feedback voor ons.
Groetjes en veel kampeerplezier!

Michiel

Een mooi concept dat ook in de praktijk uitstekend werkt. Dankzij de buitengewone service van Ilona Baggerman konden we op vakantie met een flextrash (L) aan de hoofdsteun van onze camperbus.

Hi Michiel,
Hi Michiel,
Leuk om te lezen dat Ilona jullie zo goed geholpen heeft! Ons kleine, maar heel fijne team zijn we knetter trots op. Flextrash voelt zich vast helemaal thuis bij jullie in de bus. Heel veel kampeerplezier en bedankt voor het achterlaten van je review!

Brechtje

Praktisch en mooi ontworpen. Lichtgewicht, klein op te vouwen om mee te nemen, precies wat we zochten. Leuk het persoonlijke kaartje bij de bestelling.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Als hij in zijn geheel een beetje scheef zakt schuift de bak wat makkelijk van de kampeerstok met houder af. Dit zou stroever mogen of een andere vastklik optie ofzo.

Hi Brechtje,
Hi Brechtje,
Goed om te horen dat Flextrash bevalt bij jullie tent. Heel fijn ook dat je oplettende feedback met ons deelt, daar gaan we zeker wat mee doen. Onze Basten en Jesse zijn continue aan het kijken hoe ze Flextrash kunnen verbeteren dus dit gaan we meenemen.
Veel plezier in de mooie natuur!
Yvette @ Flextrash

Heel blij mee! Klein compact en opvouwbaar afvalbakje voor in de tent.

Yasemin Üzüm

Mooi en handig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Voor de camping nog een maatje groter

Wilma

Leuk concept en handig. Materiaal lijkt ook degelijk (nog niet werkelijk gebruikt)

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De L-variant is nog wel heel erg klein. Afval van 1 kookbeurt past er niet in, dus er is als nog een losse vuilniszak bij nodig. Groot nadeel. Een 18 litervariant zou grote uitkomst zijn voor... De L-variant is nog wel heel erg klein. Afval van 1 kookbeurt past er niet in, dus er is als nog een losse vuilniszak bij nodig. Groot nadeel. Een 18 litervariant zou grote uitkomst zijn voor gebruik op een camping.

Andrea

Vernieuwend en stijlvol

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Verkoop van losse hoezen.

Boaz Verschueren

Leuk concept! Vooral alle mogelijkheden, maar goed vandaar flex. Tevens is een persoonlijk bericht altijd leuk bij je bestelling :-)

Tot op heden nog niet!

Bieneke van der Does

Leuk ontwerp, handig en duurzaam

Hoi Bieneke,
Wat te gek dat je zo'n mooie review hebt achtergelaten voor ons :). Goed om te horen dat Flextrash bevalt in combinatie met de Campstick.
Heel veel plezier deze zomer op de...
Hoi Bieneke,
Heel veel plezier deze zomer op de camping. Samen houden we de natuur schoon!