Maaike

Wij hebben de flextrash large voor tijdens het kamperen, prima afvalbak, afsluitbaar en de afvalzak is super stevig en lekt niet. Ook leuk te woord gestaan toen ik het kwam afhalen. Als ik 1 minpunt... Wij hebben de flextrash large voor tijdens het kamperen, prima afvalbak, afsluitbaar en de afvalzak is super stevig en lekt niet. Ook leuk te woord gestaan toen ik het kwam afhalen. Als ik 1 minpunt kan noemen, is het de grondstok, deze zakt naar beneden zodra er gewicht in komt.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Blijf de wereld verbeteren!

Hi Maaike,
Dankjewel voor je feedback :-)!
Je opmerking over de campstick, dat is niet de bedoeling. Het lijkt er op dat er iets kapot is.
Zal ik je een nieuwe sturen? Mail dan even...
Hi Maaike,
Dankjewel voor je feedback :-)!
Zal ik je een nieuwe sturen? Mail dan even naar: contact@flextrash.com, en dan maken we dit in orde.
Vriendelijke groet,
Ilona Baggerman

Jeroen

Mooi product, mooi dat het duurzaam
Is

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Meer combinaties als set met de clips

Ha Jeroen,
Ha Jeroen,
Leuk om te zien dat je zo blij bent met Flextrash! En heel fijn dat je met ons meedenkt over nieuwe mogelijkheden. We gaan zeker kijken naar meer set opties zodat het kiezen makkelijker wordt.

Nancy

Topprodukt

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nog meer kleuren zou leuk zijn, ben zelf gek op appeltjes groen of mooie aardetinten

Hoi Nancy,
Hoi Nancy,
Yes, 5 sterren, daar worden we blij van :)! En leuk om te lezen dat je wat tips voor ons hebt. Meer kleuren staat zeker hoog op het lijstje. Aardetinten lijkt ons ook fantastisch. Door Corona zijn de ontwikkelingen helaas wat vertraagd maar houdt ons zeker in de gaten :).
Veel kampeerplezier!
Yvette

Erika Hunen

Mooi! Wat wij ervan hadden verwacht

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Doe bij de bestelling 1 vuilniszakje!

Hoi Erika,
Hoi Erika,
Bedankt voor het achterlaten van jouw feedback. Heel fijn! Trots worden we van 5 sterren :). We gaan met je tips aan de slag, goed idee om er wat zakjes bij een bestelling te doen. Fijn dat je meedenkt.
Veel plezier op de camping. Samen houden we de natuur schoon!
Yvette van Flextrash

Len Nijland

Mooie producten, leuke medewerkers

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ik kreeg de trashbags los geleverd. Een goede verpakking er omheen was fijn geweest. Nu heb ik allemaal losse zakjes.

Hi Len,
Dankjewel voor je feedback :-)!
Nog even een reactie op de trashbags. De losse trashbags zonder verpakking is een actie, om deze reden waren de zakjes ook flink afgeprijsd.
We...
Hi Len,
Dankjewel voor je feedback :-)!
We hebben veel losse zakjes over en in de trant van duurzaam willen we graag dat deze nog gewoon gebruikt worden :-). Dit stond vermeld bij het product.
Veel opruimplezier met de Flextrash
Vriendelijke groet,
Ilona

Ronald van Roon

Goed en handig. Doordacht vormgegeven.

nee

Hoi Ronald,
Hoi Ronald,
Wat goed om te zien dat Flextrash bevalt. Forest Green vinden we zelf ook een prachtige kleur! Veel plezier met jouw nieuwe opruim buddy en wie weet tot ziens :).

Laritza

Leuk initiatief ruimte besparend

geen tips

Hi Laritza,
Hi Laritza,
Super leuk om te zien dat Flextrash zo goed bevalt op jullie boot! Met onze stoffen buitenzak vouw je de prullenbak lekker klein op als je 'm even niet nodig hebt en dat heb jij helemaal gesnapt :). Als we nog iets voor je kunnen betekenen aarzel dan niet om contact op te nemen.

It's a great idea!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Absorbent gel packs for trashing humid stuff (coffee, pipi, wet food, etc) o that it doesn't spill

T. Postma

De service was geweldig! Bedankt voor de persoonlijke brief die er bij zat. Ik ben blij met de extra zakjes.
Ik vind het concept en het product zo goed.
Het prullebakje is van de juiste...
Ik vind het concept en het product zo goed.
Het prullebakje is van de juiste stof en kleur in mijn interieur van de camper.
Even wassen en als nieuw.
De zakjes zijn sterk. Na 1 weekend schud ik het leeg, was t zakje, droog t in de wind en het kan nog een x mee.
Mooi, duurzaam en ik vertel t verhaal verder aan camperaars.
Vriendelijke groet, een tevreden klant.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Voor mij is t product precies zoals ik wens.

Reactie Flextrash:

Wat een prachtige reactie! Heel erg bedankt voor dit uitgebreide verhaal, daar maakt ons hart een sprongetje van :). Goed om te horen dat Flextrash helemaal is wat je ervan verwacht had.
Veel...
Veel plezier op mooie kampeer avonturen! Samen houden we het lekker schoon.

Roland Stets

Mooi product gemaakt vam mooie materialen

Nee

Hoi Roland,
Hoi Roland,
Fijn dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten. Goed om te zien dat Flextrash bevalt! Als je nog verbeterpuntjes voor ons hebt horen we dat altijd heel graag :).