Brechtje

Praktisch en mooi ontworpen. Lichtgewicht, klein op te vouwen om mee te nemen, precies wat we zochten. Leuk het persoonlijke kaartje bij de bestelling.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Als hij in zijn geheel een beetje scheef zakt schuift de bak wat makkelijk van de kampeerstok met houder af. Dit zou stroever mogen of een andere vastklik optie ofzo.

Hi Brechtje,
Hi Brechtje,
Goed om te horen dat Flextrash bevalt bij jullie tent. Heel fijn ook dat je oplettende feedback met ons deelt, daar gaan we zeker wat mee doen. Onze Basten en Jesse zijn continue aan het kijken hoe ze Flextrash kunnen verbeteren dus dit gaan we meenemen.
Veel plezier in de mooie natuur!
Yvette @ Flextrash

Heel blij mee! Klein compact en opvouwbaar afvalbakje voor in de tent.

Nee

Yasemin Üzüm

Mooi en handig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Voor de camping nog een maatje groter

Wilma

Leuk concept en handig. Materiaal lijkt ook degelijk (nog niet werkelijk gebruikt)

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De L-variant is nog wel heel erg klein. Afval van 1 kookbeurt past er niet in, dus er is als nog een losse vuilniszak bij nodig. Groot nadeel. Een 18 litervariant zou grote uitkomst zijn voor... De L-variant is nog wel heel erg klein. Afval van 1 kookbeurt past er niet in, dus er is als nog een losse vuilniszak bij nodig. Groot nadeel. Een 18 litervariant zou grote uitkomst zijn voor gebruik op een camping.

Andrea

Vernieuwend en stijlvol

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Verkoop van losse hoezen.

Boaz Verschueren

Leuk concept! Vooral alle mogelijkheden, maar goed vandaar flex. Tevens is een persoonlijk bericht altijd leuk bij je bestelling :-)

Tot op heden nog niet!

Bieneke van der Does

Leuk ontwerp, handig en duurzaam

Nee

Hoi Bieneke,
Wat te gek dat je zo'n mooie review hebt achtergelaten voor ons :). Goed om te horen dat Flextrash bevalt in combinatie met de Campstick.
Heel veel plezier deze zomer op de...
Hoi Bieneke,
Heel veel plezier deze zomer op de camping. Samen houden we de natuur schoon!

Hugo

De vuilniszak is mooi om te zien. Voorheen hadden we los een vuilniszakje hangen maar dit ziet er toch echt wel beter uit!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, helemaal tevreden. Op de boot gebruik ik de Vacuclip. Werkt perfect!

Ha Hugo,
Leuk om te horen dat Flextrash zo goed bevalt! Op de boot is hij echt een fijne buddy :). Samen zorgen we voor schone wateren!
Veel vaarplezier en groetjes,

Ineke Dekker

Geweldig!

Hallo Ineke,
Dank je voor het invullen van ons Feedback formulier. Wat leuk om te lezen dat je Flextrash helemaal geweldig vindt. De camper is dan ook wel zijn lievelingsplek :).
Als we je...
Hallo Ineke,
Als we je in de toekomst nog kunnen helpen weet dat we er voor je zijn.
Veel kampeerplezier!

Top

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Zakjes goedkoper en op meer plekken te koop!

Reactie Flextrash:

Gewoon top, daar zijn we heel blij mee! Bedankt voor het invullen van ons feedback formulier. We doen hard ons best om meer verkooppunten te vinden voor Flextrash dus als je nog een tip hebt voor... Gewoon top, daar zijn we heel blij mee! Bedankt voor het invullen van ons feedback formulier. We doen hard ons best om meer verkooppunten te vinden voor Flextrash dus als je nog een tip hebt voor jouw favoriete winkel horen we het graag!