Redyoung

Ja, ik ben tevreden met mijn flextrash in dekauto. Op een plek alle papiertjes en etensresten. Geen ' troep' meer in de auto.

Mooie & praktische oplossing voor je afval onderweg

Reactie Flextrash:

Fijn dat je enthousiast bent over Flextrash en bedankt voor je reactie! Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen dan zijn we er :).

Ideaal.....niet meer bukken en te bevestigen op de tegels of wasbak....blij mee...😊

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te horen dat Flextrash in de badkamer hangt! Nooit meer stoffige hoekjes :)! Veel plezier met je aankoop.

Oceanbirdz kitecamps

Vriendelijke klantenservice en goed product +

Hij mag een maatje groter -

Reactie Flextrash:

Hoi Oceanbirdz! Bedankt voor je feedback. De vraag naar een maatje groter krijgen we vaker en die ligt zeker bij het design team ter ontwikkeling. Wie weet wat de toekomst nog brengt ;-).

Snelle leveting

Reactie Flextrash:

Fijn dat je ons pakket zo snel ontvangen hebt. Dat is zeker ook een complimentje voor PostNL :)!

Ik vind het een prima product. Goede uitstraling en gemakkelijk in gebruik. Goed te monteren. Ik gebruik het in de boot en in de keuken.

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te horen dat je Flextrash op zoveel plekken gebruikt :)! Blij om te horen dat je enthousiast bent en ons product zo fijn vindt. Een hele fijne dag!

Hannie Boon

Wij zijn 5 weken met de buscamper rondgetrokken door Spanje,Frankrijk, België en Nederland.
Wij hadden veel plezier van de prullenbak. En ook bekijks van mensen die wilden zien wat dat voor...

Reactie Flextrash:

Hoi Hannie, wat leuk dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreid verhaal te schrijven! Ik hoop dat de punt van Flextrash er weer tegenaan kan nu je hem terug hebt kunnen buigen :). En dat hij niet meer in stormen hoeft te staan, haha. Bedankt voor je feedback en veel plezier met Flextrash!

Handig prullenbakje voor op reis of in de boot, kan er niks van zeggen dan alleen lof.

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te lezen! Fijn dat je het flexibele concept van onze Flextrash zo goed gebruikt, dat is precies wat we voor ogen hadden met Flex! Geniet van je dag :).

Claudia

Snelle en correcte levering.
Website op de mobiel liep niet soepel.

Hoi Claudia,

Bedankt voor je positieve feedback! En goed nieuws, we zijn 'as we speak' bezig met een nieuwe website. De verwachting is dat die 1 oktober a.s. live gaat :)!

Leuk en praktisch produkt. Heel snelle levering. Bevestiging van de zak aan de houder mag wel wat betere instructie en klittenband-strip op de houder zat ietsje los. Vraag me dan af hoe lang het...

Beste klant,

Dankjewel voor je feedback en we zullen dit zeker meenemen. Wij zijn altijd bezig met verbeteringen dus dit wordt zeker meegenomen.

Flextrash team!