Sylvia Heijes

Mooi en functioneel product

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Dat er standaard een paar bevestigings- mogelijkheden worden meegeleverd

Onno de Geus

Supergaaf design en mooi producten

nvt

Annelieke Dekker

Super!

Flextrash in donkerblauw

Ziet er prachtig uit en is handig in gebruik.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Ne hoor, is wat mij betreft prima.

nicky Rijckaert

Giede kwaliteit

Ga zo door!

JOSJE

Helemaal top

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Betere Beschikbaarheid van alle kleuren en maten

Reactie Flextrash:

Hallo Josje, Bedankt voor je te gekke review! Worden we heel blij van :). De voorraad is inderdaad summier op het moment. Door de Corona crisis lopen we grote vertragingen op bij onze producent.... Hallo Josje, Bedankt voor je te gekke review! Worden we heel blij van :). De voorraad is inderdaad summier op het moment. Door de Corona crisis lopen we grote vertragingen op bij onze producent. We hopen binnen 2-3 maanden alles weer op orde te hebben, daar werken we keihard voor! Geniet van deze zonnige dag! Groetjes, Yvette van Flextrash

KEKkamperen - Janine

Geweldig, nooit gedacht dat ik zo lyrisch zou zijn over een afvalzak

Hoi Janine,

Haha, wat een leuke reactie om te lezen! Ik denk dat wij binnen Flextrash er precies hetzelfde in staan. Die gaan we onthouden :).

Fijne dag!

Groetjes,

Yvette van Flextrash

Ann Arts

Ok

Reactie Flextrash:

Hoi Ann, Bedankt voor je review! We waarderen het heel erg dat je de moeite hebt genomen om ons van een reactie te voorzien. Als je nog ideeën hebt of verbeterpunten voor ons dan hoor ik het... Hoi Ann, Bedankt voor je review! We waarderen het heel erg dat je de moeite hebt genomen om ons van een reactie te voorzien. Als je nog ideeën hebt of verbeterpunten voor ons dan hoor ik het altijd graag! Groetjes, Yvette van Flextrash

Martien de Koning

Leuk, nieuw en enthousiast bedrijf.

Reactie Flextrash:

Bedankt voor je feedback Martien. Leuk om te horen dat je enthousiast bent over ons bedrijf!

Naomi

Ontzettend handing en ben ook erg enthousiast over de duurzaamheid!

Reactie Flextrash:

Hoi Naomie, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash op je boot en onze duurzaamheidsmissie. Een duurzaam product tot leven brengen is niet altijd makkelijk en we hebben nog... Hoi Naomie, Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over Flextrash op je boot en onze duurzaamheidsmissie. Een duurzaam product tot leven brengen is niet altijd makkelijk en we hebben nog steeds onze verbeterpunten maar we gaan er 200% voor! Samen maken we het verschil :). Groetjes, Yvette van Flextrash