Loes

Ik heb mijn Flextrash nu een tijdje en ik ben erg tevreden met het product!
Ik heb mijn Flextrash nu een tijdje en ik ben erg tevreden met het product!
Het doet wat het moet doen; namelijk mijn auto opgeruimd houden. Het ziet er netjes uit en het product is mooi afgewerkt. Wat ik ontzettend handig vindt is de diverse ophangsystemen (clips), waardoor je de afvalemmer op diverse plekken kunt gebruiken. Het enige (minuscule) minpuntje dat ik heb is dat de dashclip voor in de auto een plek achterlaat in de stof van het dashboard, waardoor ik deze niet meer gebruik.
Naast dat het product naar behoren functioneert, wil ik vooral de mensen achter het bedrijf een pluim op hun hoed steken. Ik wilde het product in een (fysieke) winkel kopen, echter was de voorraad niet volledig. Middels persoonlijk contact met een van de medewerkers van Flextrash is alles geregeld en kon ik een dag later alles gebruiken! Fantastische medewerkers, servicegericht en denken echt met je mee! Dit zie je niet vaak meer. Dit is nou een bedrijf dat ik zou aanbevelen bij anderen; ik zal de Flextrash dan ook zeker in mijn omgeving cadeau doen!

Reactie Flextrash:

Hoi Loes, Wat ontzettend leuk en fijn om je reactie te lezen! Wij zitten met een grote glimlach achter de computer hoor :). Veel plezier met Flextrash en als we nog iets voor je kunnen doen weet... Hoi Loes, Wat ontzettend leuk en fijn om je reactie te lezen! Wij zitten met een grote glimlach achter de computer hoor :). Veel plezier met Flextrash en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden. Geniet van je dag! Team Flextrash

Redyoung

Ja, ik ben tevreden met mijn flextrash in dekauto. Op een plek alle papiertjes en etensresten. Geen ' troep' meer in de auto.

Reactie Flextrash:

Wat fijn om te horen dat jij vanaf nu met een opgeruimde auto onderweg bent! Bedankt voor het achterlaten van je review :).

Mooie & praktische oplossing voor je afval onderweg

Reactie Flextrash:

Fijn dat je enthousiast bent over Flextrash en bedankt voor je reactie! Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen dan zijn we er :).

Ideaal.....niet meer bukken en te bevestigen op de tegels of wasbak....blij mee...😊

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te horen dat Flextrash in de badkamer hangt! Nooit meer stoffige hoekjes :)! Veel plezier met je aankoop.

Oceanbirdz kitecamps

Vriendelijke klantenservice en goed product +

Hij mag een maatje groter -

Reactie Flextrash:

Hoi Oceanbirdz! Bedankt voor je feedback. De vraag naar een maatje groter krijgen we vaker en die ligt zeker bij het design team ter ontwikkeling. Wie weet wat de toekomst nog brengt ;-).

Snelle leveting

Reactie Flextrash:

Fijn dat je ons pakket zo snel ontvangen hebt. Dat is zeker ook een complimentje voor PostNL :)!

Ik vind het een prima product. Goede uitstraling en gemakkelijk in gebruik. Goed te monteren. Ik gebruik het in de boot en in de keuken.

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te horen dat je Flextrash op zoveel plekken gebruikt :)! Blij om te horen dat je enthousiast bent en ons product zo fijn vindt. Een hele fijne dag!

Hannie Boon

Wij zijn 5 weken met de buscamper rondgetrokken door Spanje,Frankrijk, België en Nederland.
Wij hadden veel plezier van de prullenbak. En ook bekijks van mensen die wilden zien wat dat voor een geel dingetje was.
Hoewel we een rode wilde hebben , was de gele ook een goed alternatief.
We gebruikten in de originele zakken met elastiek een ander afbreekbaar zakje, zodat we met 2 originele zakken de vakantie rondkwamen. Is te doen, maar we willen meer originele zakken bestellen in de toekomst.
De enige tip die wij hebben voor de ophangpaal, kunnen jullie die van metaal maken? De prullenbak hing bijna op de grond na een storm, en de punt kwam na de storm, krom uit de grond. Lastig in de grond krijgen de volgende keren.

Reactie Flextrash:

Hoi Hannie, wat leuk dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreid verhaal te schrijven! Ik hoop dat de punt van Flextrash er weer tegenaan kan nu je hem terug hebt kunnen buigen :). En dat hij... Hoi Hannie, wat leuk dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreid verhaal te schrijven! Ik hoop dat de punt van Flextrash er weer tegenaan kan nu je hem terug hebt kunnen buigen :). En dat hij niet meer in stormen hoeft te staan, haha. Bedankt voor je feedback en veel plezier met Flextrash!

Handig prullenbakje voor op reis of in de boot, kan er niks van zeggen dan alleen lof.

Reactie Flextrash:

Wat leuk om te lezen! Fijn dat je het flexibele concept van onze Flextrash zo goed gebruikt, dat is precies wat we voor ogen hadden met Flex! Geniet van je dag :).

Claudia

Snelle en correcte levering.
Website op de mobiel liep niet soepel.

Hoi Claudia,

Bedankt voor je positieve feedback! En goed nieuws, we zijn 'as we speak' bezig met een nieuwe website. De verwachting is dat die 1 oktober a.s. live gaat :)!