Mooi bedrijf met handige producten.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Houders voor de hoofdsteun in de auto van sterker materiaal maken omdat deze snel afbreken. Bijvoorbeeld van ijzer.

Anna Schram

Super

Kj ten Brinke

Mooie uitvinding

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Nee, handig dat onderdelen los verkrijgbaar zijn

G.C. Dijkdrenth

Prima afhandeling

ruud wustefeld

Leuk bedrijf. Ziet er fris uit, leuk een kaartje bij de bestelling. Mooi consept. Vraag mij af of jullie dit hebben bedacht of dit goed op de marjt zetten?

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

De zakjes zijn vrij duur.

Maarten Smit

Zeer behulpzaam om een optimale gebruikerservaring te verkrijgen

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Duidelijker aangeven hoe het product gebruikt moet worden en wat de randvoorwaarden zijn.

Reactie Flextrash:

Hai Maarten,
Hai Maarten,
Wat fijn dat we je konden helpen toen je clips niet deden wat je ervan verwacht had. Blij om te zien dat je Flextrash alsnog kunt gaan gebruiken :). Heel erg bedankt voor het achterlaten van je review en feedback voor ons.
Groetjes en veel kampeerplezier!
Yvette @ Flextrash

Michiel

Een mooi concept dat ook in de praktijk uitstekend werkt. Dankzij de buitengewone service van Ilona Baggerman konden we op vakantie met een flextrash (L) aan de hoofdsteun van onze camperbus.

Brechtje

Praktisch en mooi ontworpen. Lichtgewicht, klein op te vouwen om mee te nemen, precies wat we zochten. Leuk het persoonlijke kaartje bij de bestelling.

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Als hij in zijn geheel een beetje scheef zakt schuift de bak wat makkelijk van de kampeerstok met houder af. Dit zou stroever mogen of een andere vastklik optie ofzo.

Heel blij mee! Klein compact en opvouwbaar afvalbakje voor in de tent.

Yasemin Üzüm

Mooi en handig!

Heb je nog wensen of tips voor Flextrash?

Voor de camping nog een maatje groter