Dewerkplaatsfabriek Hans GJ TopƩe

Een prima ervaring! Na het aangeven van wensen van een opdrachtgever kwam een breed aanbod van ruimte op tafel, zodat een verkenning naar keuze mogelijk werd!

Allchiefs bv

Rick heeft ons bedrijf super goed geholpen met het vinden van een nieuw kantoor. Dit binnen een aanzienlijk korte tijd. Mochten wij als bedrijf weer hulp nodig hebben met het vinden van... Rick heeft ons bedrijf super goed geholpen met het vinden van een nieuw kantoor. Dit binnen een aanzienlijk korte tijd. Mochten wij als bedrijf weer hulp nodig hebben met het vinden van kantoorruimte zal ik zeker weer contact met hem opnemen!

Thyssenkrupp Liften B.V.

Onze ervaring met Flexas is erg goed.
medewerker Bas dacht goed mee en heeft een aantal goede alternatieven aangeboden.

RJO

Erg goed geholpen, verschillende goede kantoorruimtes bekeken. Momenteel kunnen wij toch langer blijven in ons huidige kantoor. In de toekomst zal ik Flexas zeker weer inschakelen.

Alexandra van Slooten, The Office Operators

Ik heb altijd een erg leuke en een professionele samenwerking met Flexas.nl. Ze vragen goed door bij de huurder om de zoekvraag zo helder mogelijk te krijgen en de juiste match bij de verhurende... Ik heb altijd een erg leuke en een professionele samenwerking met Flexas.nl. Ze vragen goed door bij de huurder om de zoekvraag zo helder mogelijk te krijgen en de juiste match bij de verhurende partij te kunnen vinden. Het persoonlijk contact met name met Kaj is ook van onschatbare waarde. Ga zo door!

Sandra Warmenhoven

Erg vriendelijk en meedenkend

Marc van Lokven / Marvalous BV

Goede, vriendelijke en professionele service op maat! Heldere communicatie en alles werd tijdig en goed opgevolgd. Binnen no-time had ik de kantoorruimte waar ik naar op zoek was.

StartDock

Wij zijn erg tevreden over het team van Flexas. De communicatie met Flexas is altijd prettig en ze leveren klanten aan die echt bij ons passen. Ga zo door Flexas!

Zapp office

Een mooie organisatie met enthousiaste medewerkers.

Michel Strating / Regus

Geweldige ervaring, altijd behulpzaam en meedenkend.