Flexas

advocaat Changoer

Attent, behulpzaam met een gedegen dienstverlening

Ariane Zorg

Unit gehuurd via Flexas (Bas)

Vinciane Gautier

Lucie est très à l’écoute, aimable et nous a fait pas mal de propositions. On s’est senti pris en compte

Tevreden Klant

Mijn ervaring was perfect, snelle afhandeling.
Na mijn bezoek was ik door Flexas opgebeld en vroeg hoe het ging en of ik een beslissing had gemaakt.

Klantvriendelijkheid ligt bij...
Mijn ervaring was perfect, snelle afhandeling.

Klantvriendelijkheid ligt bij jullie bovenaan. Dat is dan ook wat jullie uniek maakt.

Ik ben helemaal tevreden en hoop dat we voor een lange termijn samen kunnen werken!??

Moost Wanted BV

Goed, snel en duidelijk

Laura Barens

Snelle service en vriendelijke contactpersoon. Wel zou er iets aan de zorgvuldigheid kunnen worden verbeterd. De afstemming met Regus was niet top (zij belden mij nadat ik alles met Flexas had... Snelle service en vriendelijke contactpersoon. Wel zou er iets aan de zorgvuldigheid kunnen worden verbeterd. De afstemming met Regus was niet top (zij belden mij nadat ik alles met Flexas had afgestemd voor exact hetzelfde intake gesprek, de offerte kwam heel laat). Daarnaast heb ik drie panden bezichtigd waarvan er 1 bij iemand anders in kantoor bleek. Was een prima plek maar qua opzet helemaal niet wat ik zocht. Dat bezoek had ik niet hoeven doen. Wat zonde van mijn tijd en die van de verhuurder.

Benoit Rihal

Très bonne , bon contact, bon service .Professionnel et efficace