Sander van Woesik / TCS Worldwide

Prima, aandacht voor (on)mogelijkheden van klant om een passende oplossing aan te bieden. Draagt pro-actief oplossing aan en denkt mee om met verhuurder tot een acceptabele keuzemogelijkheid te... Prima, aandacht voor (on)mogelijkheden van klant om een passende oplossing aan te bieden. Draagt pro-actief oplossing aan en denkt mee om met verhuurder tot een acceptabele keuzemogelijkheid te bereiken.

Canna Deutschland GmbH

Gut

St. Green Cross Nederland - www.gcnl.nl

Erg goed.

Expatrix BV

Al meerdere kantoren via Flexas gehuurd, heel erg tevreden over zowel de werkwijze en aanbod als het resultaat. Iedere keer als iemand me vraagt "Waar moet ik naar kantoor zoeken?", zeg ik... Al meerdere kantoren via Flexas gehuurd, heel erg tevreden over zowel de werkwijze en aanbod als het resultaat. Iedere keer als iemand me vraagt "Waar moet ik naar kantoor zoeken?", zeg ik "Flexas!". Dikke aanbeveling.

Jamie van Gogh gezondheidscoaching

Erg positief. Duidelijke en transparante informatie. Snel in het regelen van afspraken en goed bereikbaar.

MasterShip Software BV

Prima: correct, pro-actief en accuraat

OUR-Office

Kanjers zijn het!

Haaglanden Advocatuur

Uitstekend, klantvriendelijk, professioneel, meedenkend, veelzijdige dienstverlening