Gera van de Werken

Goed bedrijf

Maartje Vugts-Cuppen

Gezinshuis De grote Beer

Keurig en snel geleverd, en nog belangrijker, goeie koffie

Zoals altijd perfecte service heerlijke thee soorten

Hetty Wolf

Prima service

We bestellen al een aantal jaren thee: keizer's 7 kostbaarheden. Wij drinken iedere dag tenminste 4 koppen thee. We bestellen 1 kilo, doen dat in een mooi blik van fleur de cafe, kunnen zo de thee... We bestellen al een aantal jaren thee: keizer's 7 kostbaarheden. Wij drinken iedere dag tenminste 4 koppen thee. We bestellen 1 kilo, doen dat in een mooi blik van fleur de cafe, kunnen zo de thee heel smakelijk houden. Zij leveren snel en de thee is mooi verpakt.l

De mannen actief thee 1kg is schreeuwend duur, maar erg lekker. Verzendkosten bij zo'n bedrag boven 50 euro is ook een minpuntje. Snelle levering!

Reactie Fleur de Cafe:

Beste, hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. Het is ook mogelijk af te halen bij ons bedrijf, u betaalt dan geen verzendkosten. (3 euro in dit geval) Mocht dit niet rendabel zijn... Beste, hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. Het is ook mogelijk af te halen bij ons bedrijf, u betaalt dan geen verzendkosten. (3 euro in dit geval) Mocht dit niet rendabel zijn ivm met reiskosten, dan is dit wellicht toch de goedkoopste oplossing.