Frank van den Elsen

Goede prijs, prima kwaliteit met nette productpresentatie, snel geleverd.

Marijke

Els De Weerd

Snelle bezorging

Alwina

Snelle levering heerlijke thee

Bob Walberg

Snelle reacties ook gewoon op vragen, goede support, direct reactie/vervanging op breuk bij bezorging.

fleur de cafe

Prima service

Jeff Hamburg

Pakje nog niet ontvangen. Blijkbaar heeft het bezorgingsbedrijf een poging gedaan om het af te geven maar ze hebben zich verzuimd om dat aan mij door te geven. Een nieuwe aanspraak lukte niet via... Pakje nog niet ontvangen. Blijkbaar heeft het bezorgingsbedrijf een poging gedaan om het af te geven maar ze hebben zich verzuimd om dat aan mij door te geven. Een nieuwe aanspraak lukte niet via hun link. Zeer frustrerend en onduidelijk. Ik ben niet echt gelukkiger van geworden.

Reactie Fleur de Cafe:

Beste Jeff, dat is erg vervelend dat u geen nieuwe afspraak kon maken. We zien in de track & tracé dat het pakket gelukkig bij u afgeleverd is. Helaas hebben we geen invloed op de bezorgers en... Beste Jeff, dat is erg vervelend dat u geen nieuwe afspraak kon maken. We zien in de track & tracé dat het pakket gelukkig bij u afgeleverd is. Helaas hebben we geen invloed op de bezorgers en bezorgtijden maar we willen u wel vragen om de volgende keer dit weer te laten weten zodat wij dit doorkunnen geven aan het hoofdkantoor van de vervoerder.

Cor Bont

Flot en klantvriendelijk.

Doret

Fijne manier om koffiebonen te bestellen