Je aankoop wordt beschermd

Al twee keer iets besteld en de levering was altijd snel en goed opgestuurd. Instructies op de site zijn erg duidelijk voor het vervangen van een scherm.

Overzichtelijke site, duidelijk filmpje voor het vervangen van een batterij van een iPhone 6. Het was zo gepiept! Levering was vlot, netjes betaald met Afterpay.

Vervangen van accu en scherm een peuleschil dankzij fixjeiphone.nl

Couwenberg

Wat een ellende! Mijn scherm (a 79,95 euro) werd niet geleverd. Dit bedrijf heeft totaal geen moeite gedaan ook maar iets op te lossen, ze leggen dan lekker de schuld bij PostNL (zal ook best zo...

Reactie FixjeiPhone:

Hallo,

In dit geval kunnen wij alleen maar excuses aanbieden voor dit probleem.
Dit is inderdaad fout gegaan bij ons.
Er was een onderzoek opgestart bij PostNL, maar hierop hadden wij geen reactie gekregen van PostNL. Dit hadden wij beter in de gaten moeten houden voor u.
Uiteindelijk heeft u nu wel uw geld terug, maar snappen wij zeker dat u niet tevreden bent over ons.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!
Voor het ongemak hebben wij u gratis 2x een Tempered Glass Ultra opgestuurd voor uw iPhone.
Hopelijk zien wij u in de toekomt nog wel bij ons terug.
Mochten er nog vragen zijn, stel deze dan zeker!

FixjeiPhone Klantenservice

Snelle correcte levering

Dylano

Snel en top kwaliteit!

Ad

Snel geleverd en verkeerde bestelling werd terug genomen met vervanging door een goed typenummer

Sturwi

FixjeiPhone levert snel. De 1ste vervangingsbatterij voor iPhone 6 bleek helaas niet goed. Communicatie hierover met Bouke verliep goed. Retourprocedure opgestart. 2de batterij bleek wel van goede...

Onderdeel tijdig geleverd en voldoet zoals op de beschrijving het probleem is wel niet opgelost daarmee naar daar kan de leverancier niets aan doen