Mo

Snelle levering en snelle reactie van de klantenservice op vragen.

J

Het vervangende onderdeel van m'n telefoon werd snel geleverd en was netjes verpakt.

Karel

Gratis verzending, snel binnen en goede instructie video’s. Top!

A. M. te Riele

Uitstekende ervaring. Snelle levering.

jennifer

Flip de Nijs

Sjappoo, medewerkers van FixjeIphone, Ik had per ongeluk de verkeerde batterij besteld, had de oude eruit, hetgeen voor de wind ging met het you tube filmpje in stappen volgend. En kwam er toen pas... Sjappoo, medewerkers van FixjeIphone, Ik had per ongeluk de verkeerde batterij besteld, had de oude eruit, hetgeen voor de wind ging met het you tube filmpje in stappen volgend. En kwam er toen pas achter dat de nieuwe batterij groter was.
ÉÉN telefoontje naar de serviceafdeling was voldoende. Op het retourformulier vermelden dat je een goede opnieuw besteld hebt. En de verkeerde (door mij ook al uitgepakt) was snel teruggestort op mijn rekening. En het monteren van de goede batterij was een fluitje van een cent. Ik heb er veel plezier aan beleefd en ben trots op mezelf dat ik het gefixt heb. Gróóte Klasse van FixjeIphone. “Da-ge-bedaankt-zei…Da-witte!!!”

Mark

Goede service, handig filmpje

Suzanne Olde Rikkert

Kleinschalig, prettig, persoonlijke service

Dennis Smit

Goede producten, snel geleverd. Fijn aangegeven dat een ander product nog moest binnen komen, fijne service. Goede schroevendraaiers. Dit is echt een aanrader