A.K. Vis

Ik wacht nog steeds op mijn accu.

ordernr 1010768

Op 4 januari de producten besteld en de bevestiging ontvangen van dat het verstuurd is. tot op heden hebben wij niets ontvangen. PostNL blijft aangeven vandaag leveren wat uiteindelijk niet gebeurd.... Op 4 januari de producten besteld en de bevestiging ontvangen van dat het verstuurd is. tot op heden hebben wij niets ontvangen. PostNL blijft aangeven vandaag leveren wat uiteindelijk niet gebeurd. Meerdere malen contact gehad met Fixjeiphone die een onderzoek bij PostNL heeft gestart tot dat deze is afgelopen willen zij niets doen. Wanneer dit onderzoek afgelopen is is niet duidelijk. Fixjeiphone is niet bereid om de producten opnieuw op te sturen of het bedrag te vergoeden tot dat dit onderzoek is afgelopen.

Tim

Ingewikkeld, niet juiste geleverde tools

Daan

Slecht! Meerdere keren verkeerd geleverd.
Slecht! Meerdere keren verkeerd geleverd.
En het aanbevelen van bepaalde pakketten is inderdaad handig! Maar zet dan ook wel ALLE benodigdheden erbij. Koop je z’n pakket heb je alsnog niets! Echt top!

Bas van Gelderen

Snelle levering. Het toestel werkt perfect. Enorme vooruitgang voor mij. Ik had 7 jaar een Iphone 6plus en nu de Iphone Xs. Wat een enorme vooruitgang!

Ellis Wicherson

Heel goed bevallen

P Bauwens

Goede, heldere informatie en productportfolio

H M

Goede en snelle service.leuk en goed setje gereedschap bedankt daarvoor!.

Willem Kammeijer

Zeer vlotte levering

Filip De Paepe

Hebben de juiste onderdelen, met vriendelijke en snelle service