Simon

Al vaak besteld en altijd keurig geleverd met duidelijke instructies!

Thomas Eggermont

Prima verlopen en snel aangekomen

Yves Verjans

Had een probleem met de laadpoort van een Samsung galaxy a20e. Hij laadde niet meer op en de schermbeveiliging ging niet meer aan. Zwart scherm dus. NA wat zoekwerk bleek dat ik dock connector of... Had een probleem met de laadpoort van een Samsung galaxy a20e. Hij laadde niet meer op en de schermbeveiliging ging niet meer aan. Zwart scherm dus. NA wat zoekwerk bleek dat ik dock connector of laadpoort moest vervangen en heb ik ineen weg ook de batterij vervangen. Hij werkt weer zoals nieuw. Ben zéér tevreden over de service van fixjeiphone.

Ton Schouten

Snelle levering, prima kwaliteit.

Trijnie Drent-Bos

Top, de volgende dag al in huis.

Peter Erkamp

Was heel goed te doen. Nog nooit eerder gedaan, maar met behulp van de instructie video en de toegestuurde onderdelen en tools ging het heel goed. Ben denk ik 20-30 minuten bezig geweest, en de... Was heel goed te doen. Nog nooit eerder gedaan, maar met behulp van de instructie video en de toegestuurde onderdelen en tools ging het heel goed. Ben denk ik 20-30 minuten bezig geweest, en de iphone was weer helemaal in orde!

Rhodé van Lokven

Marijn Lebbink

Prima batterij, snel geleverd in goede verpakking met de benodigde schroevendraaiers. Helemaal top!