Frank

Snelle levering en goede kwaliteit. De instructiefilm om het scherm te vervangen is heel handig.

Robert de wilde

Altijd correct en snel geleverd!

B Koper

Uitstekend, bestel regelmatig iets. Maar ook als je geen bestelling hebt lopen, helpen ze je ook via de chat. Super!

Rinus Broekhoff

Materiaal snel en goed geleverd. Instructiefilmpje voor vervangen van scherm en lcd kan op detail nog wat beter. Zo is het lastig om te zien hoe je de camerakabel weer goed monteert. Het duurde even... Materiaal snel en goed geleverd. Instructiefilmpje voor vervangen van scherm en lcd kan op detail nog wat beter. Zo is het lastig om te zien hoe je de camerakabel weer goed monteert. Het duurde even voor ik doorhad dat je die ergens dubbel moet "vouwen" om een sensor op de juiste plaats te krijgen. Verder goed .

Wim

Ik heb een scharniersetje besteld voor het scherm van mijn MacBook Pro.
Gratis en snelle levering!
Ik heb een scharniersetje besteld voor het scherm van mijn MacBook Pro.
Gratis en snelle levering!
Na opening van de Macbook bleken de scharnieren niet stuk te zijn, maar los te zitten.
Ik heb deze vastgezet en dus niet vervangen, waardoor de bestelde scharnierset niet nodig was.
Ik heb het bestelde onderdeel teruggestuurd en twee dagen later was de retour afgerond.
Volgende keer als ik wat nodig heb, bestel ik zeker terug bij Fixjeiphone!

Dirk Lippens

Alles is naar wens verlopen mede dankzij de bijhorend instructiefilmpjes

R.Carey

Goed kwaliteit produckt (lcd scherm)

Geerte B

Prima refurbished iPhone snel ontvangen

Daan

Een heel handig bedrijf waarmee je geld bespaart en nieuwe vaardigheden kan leren