Roland Van Muylder

Spijtig genoeg werd bij mijn bestelling een verkeerd scherm geleverd, ik heb dan een nieuw scherm besteld en dit was niet in voorraad .

Oossanen

FixjeiPhone levert ook voor A+ ondeugdelijke producten. Alleen betaal je hiervoor dan de hoofdprijs. Dubbel genaaid zeg maar. Ik kreeg een IPhone scherm waarbij de bedrading er met schilderstape... FixjeiPhone levert ook voor A+ ondeugdelijke producten. Alleen betaal je hiervoor dan de hoofdprijs. Dubbel genaaid zeg maar. Ik kreeg een IPhone scherm waarbij de bedrading er met schilderstape opgeplakt was. Dat vond ik vreemd. Toen ik het scherm ging monteren deed het geluid en de trilfunctie het wel maar ik beeld niet. Ik heb al wel 30 schermpjes vervangen, maar nog nooit A+ schermpjes geleverd gekregen met schilderstape. Een serieus bedrijf levert dit netjes in fabrieksverpakking. Toen ik het terugstuurde kreeg ik het bericht dat ik het zelf niet goed had gemonteerd.. had ik op zich wel verwacht. Als
Je op deze manier levert, werk je al op een manier die als insteek heeft makkelijk geld verdienen over de hoofden van goedgelovige klanten. De afhandeling van mijn klacht was navenant. Slecht bedrijf zonder service, filmpje zijn soms goed te gebruiken , maar houd je verre van de rest want ze sturen je rommel en geven daar uiteraard geen garantie op

Ramsey

Onderdelen netjes verpakt en snel geleverd!

van den Berg

Goed. Afgelopen keer een kapot onderdeel gehad maar dat is ook gelijk goed afgehandeld en hoort erbij.

The Brent Travel Company

Hoorde van een vriend dat jullie opzet bestond.
de effectiviteit en snelheid van de afhandeling heb ik zeer gewaardeerd.

van den Berg

Daniella

Aan te raden. Snel bezorgd en alles was in orde

Petra

Snelle levering en top kwaliteit van de producten!

W

In eerste instantie, na een iets langere levertijd (vermoedelijk door PostNL), een defect scherm ontvangen.
Vervangend scherm werd wel snel geleverd, alleen jammer dat er geen (persoonlijk) contact meer is geweest. Kreeg alleen een mailtje van een nieuw geplaatste bestelling, waaruit ik maar afleidde dat het artikel dus ook door jullie defect was bevonden (had een telefoontje of mailtje op prijs gesteld).