FixjeiPhone

FixjeiPhone Ook benieuwd naar feedback over de webshop FixjeiPhone? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company5145
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen FixjeiPhone met 8.7/10. Gebaseerd op 5145 ervaringen.

J.scheurwater

Prima setje tools,alleen jammer als later bv alleen een koptelefoon aansluiting voor je iphone 6 nodig dit alleen weer met het toolserver moet aanschaffen.

Willem Visscher

Super goed en behulpzaam bedrijf. nog nooit geen problemen gehad en altijd super snel geleverd ! ook goede kwaliteit producten. bij alles wat je bestelt.

Prima (7/10)
Score voor FixjeiPhone:3.5/5

Toppie.

Niels Boerkamp

Super bedrijf - extreem behulpzaam team, alles snel en op tijd geleverd plus goede kwaliteit. al vaker besteld voor verschillende telefoons en ook al eens langs geweest op het kantoor (waar je altijd een gratis bakje koffie krijgt aangeboden).

FixjeiPhone 1 beoordeling

Top! ik heb een nieuw scherm, batterij en dock connector besteld voor mijn iphone 6. dit omdat de batterij niet lang meer meer ging, slecht oplaadde (moest steeds de connector schoonmaken), en er een kleine barst in mijn scherm zat..
inplaats van een nieuwe iphone te kopen die extreem duur zijn, ging ik de onderdelen vervangen. dit is goed te doen, alleen bij mijn dock connector brak mijn microphone af (bij het eraf halen van de sticker). dit deed ik uiteraard voorzichtig maar deze brak toch af. .
ik kon in de avond om 23:15 nog live chatten op de website om te vragen of hier garantie op zit. ik kreeg direct antwoord, maar er zit helaas geen garantie op dingen die afbreken (wat ook wel begrijpelijk is, maar deze brak wel heel makkelijk af). ik kreeg er wel een gratis screen protector bij. dat vond ik toch wel netjes. en gelukkig is een nieuwe dock connector niet duur. .
de tweede keer ging het wel goed. de levertijd was ook snel, allebei de keren de volgende dag geleverd. en duidelijke instructie videos, dat was ook de reden dat ik hier mijn bestelling plaatste.

Uitstekend (10/10)
Score voor FixjeiPhone:5/5
Zou u FixjeiPhone aanbevelen?Nee

Prima snelle service. product volgende dag in huis en geen verzendkosten.

Prima (7/10)
Score voor FixjeiPhone:3.5/5

Goed.

Zeer goed (9/10)
Score voor FixjeiPhone:4.5/5
Zou u FixjeiPhone aanbevelen?Ja

Prima service en iphone ziet er ok uit.

Goed (8/10)
Score voor FixjeiPhone:4/5

Goed.

Faizel

De eerste 2 leveringen op het thuisadres gingen niet goed, de 3e wel..
na mijn vakantie het pakketje thuis gevonden!.
helaas wel een vakantie zonder iphone?!.
mail communicatie verliep prima en zonder problemen.

Bedrijfsinformatie

Fixjeiphone is de grootste iPhone reparatie website van de Benelux. Op deze website vind je alle informatie die je nodig hebt om zelf je iPhone of iPad te repareren zoals uitgebreide reparatie handleidingen (met video's), iPhone onderdelen, iPad onderdelen en natuurlijk goed gereedschap.
Adres
Virulyweg 21-D