8.5/10
8.5/10

Carlijn de Vries

Had een handknijper met teller gekocht, maar de teller zat klem toen hij aankwam. Ik wou het terugsturen, maar zag dat verzendkosten niet perse vergoed worden en dat je een email moest schrijven... Had een handknijper met teller gekocht, maar de teller zat klem toen hij aankwam. Ik wou het terugsturen, maar zag dat verzendkosten niet perse vergoed worden en dat je een email moest schrijven enzo. Ik had voor deze teller al verzendkosten betaald om het binnen te krijgen.. 2 keer de verzendkosten zou meer dan de helft van de prijs van het product zijn, en ik wist niet of ik dat zou moeten betalen of niet. Ik vond het persoonlijk teveel gedoe en ik heb de teller zelf gerepareerd. (Blijkbaar was hij alleen te strak aangedraaid en valt het ondanks de goedkope kwaliteit wel mee)

Een makkelijker proces voor mogelijke (gratis) retourzending.

Jeroen

Goede service. Snelle levering.

Monique

Heel slecht. Na betaald te hebben ontvang je netjes bevestigingen dat alles in gang is gezet en aangeboden is aan PostNL. Vervolgens krijg je na drie dagen een bericht dat ze meer verkocht hadden... Heel slecht. Na betaald te hebben ontvang je netjes bevestigingen dat alles in gang is gezet en aangeboden is aan PostNL. Vervolgens krijg je na drie dagen een bericht dat ze meer verkocht hadden dan dat ze op voorraad hadden dus niets was leverbaar van wat ik gekocht had ( 5 items! )

Geef eerder aan dat iets er niet is

Goed product ontvangen, helaas minder goede communicatie over de order.

Ik kreeg geen bevestiging dat de betaling is ontvangen en orderbevestiging ontving ik pas een stuk later. Dit gaf mij twijfel of de betaling goed is gegaan en of ik mijn bestelling op de gewenste... Ik kreeg geen bevestiging dat de betaling is ontvangen en orderbevestiging ontving ik pas een stuk later. Dit gaf mij twijfel of de betaling goed is gegaan en of ik mijn bestelling op de gewenste tijd binnen zou krijgen

Goede service

Klanten kortingscodes geven bij bestelling

Bes

De band zat naar 2x gebruiken een scheur in! Niet op harde oppervlakken gebruikt en niet met scherpe schoenranden. Gewoon met sokken op een tapijt. Weggegooid geld dus!

Snelle bezorging

Geen reactie geen levering op afgesproken datum nemen telefonisch niet op

Doen wat ze beloven

Dayane

Super gaaf heel blij mee top 😃💪🏻✅

Alles

Niks