8.5/10

Goed. Klein foutje met bezorgen was zo opgelost.

Voor het eerst hier besteld. Bestel vaak met afterpay, omdat ik het fijn vindt om eerst toch te checken of alles wel volledig is , en naar behoren functioneert . Moet eerlijk zeggen . Normaal is... Voor het eerst hier besteld. Bestel vaak met afterpay, omdat ik het fijn vindt om eerst toch te checken of alles wel volledig is , en naar behoren functioneert . Moet eerlijk zeggen . Normaal is dat je eerst je pakketje krijgt en dan pas overzicht van betaling. In dit geval , kreeg ik eerst dus een betaling overzicht . En uur later werd me pakket pas bezorgd . Zondag middag besteld , en woensdag middag pas in huis . Twee kleine minpuntjes . Voor de rest producten zagen er goed uit. Ben er wel tevreden mee.

G. Berkel

Eerste keer bestellen, top service

Mascha

Alles goed

Overzichterlijk en sneller levering

nee

Goede producten

Op website niet bij een bestelling in het weekend vermelden “ vandaag besteld morgen in huis”

Goede ervaring

Duidelijke site en bestelmogelijkheid

Ik zag van mijn bestelling af, heb het bedrijf een mail gestuurd de volgende dag en ze hebben direct de bestelling keurig geannuleerd voor mij, dit kon ik zelf niet omdat ik voor achteraf betaling... Ik zag van mijn bestelling af, heb het bedrijf een mail gestuurd de volgende dag en ze hebben direct de bestelling keurig geannuleerd voor mij, dit kon ik zelf niet omdat ik voor achteraf betaling had gekozen

Werken zeer efficiënt

Hansje Kalff

Uitstekend. Op tijd en goed geleverd, niets op aan te merken

Keurige levering

Bolle

Goede service snelle levering

Telefonische bereikbaarheid en levering zoals beloofd