Fitcy

Mohamed zallali

Beste zero producten die er zijn, snelle service en zelfde dag binnen gekregen. Al met al top service ;)

Jaber

Snelle levering en de sauzen zijn om je vingers bij af te likken!

Youssra

Ik ben een enorme koffie freak en was al een tijdje op zoek na suikervrije, betaalbare en ook nog eens niet te zoet koffie siroop.. Ik raad het zeker aan om het ook te proberen. Het is verslavend en... Ik ben een enorme koffie freak en was al een tijdje op zoek na suikervrije, betaalbare en ook nog eens niet te zoet koffie siroop.. Ik raad het zeker aan om het ook te proberen. Het is verslavend en ik geniet elke ochtend weer.

Taxcount

Zeer positief

Marina Nelen

De lekkerste koffiesiropen ever! Ik kan mijn dag echt niet meer zonder beginnen

Khalid A.

Fijne ervaring met dit bedrijf. De sauzen en koffiesiroop zijn overheerlijk en zonder calorieën. Daarnaast verloopt het contact, de bestelling en de levering ook soepel. Al met al zeker aan te raden.

Angelique Janssens

Fantastische top kwaliteit produkten.
Fantastische top kwaliteit produkten.
Ik bestel al langere tijd de Barista salted caramel, de smaak drops en alle zero sausjes. Ik heb inmiddels ander merken geprobeerd maar ik kom uiteindelijk altijd weer terug bij Fitcy. Gewoon met alles het beste! Love for Fitcy! ❤️

Esmee

Het smaakt wel erg chemisch

Reactie Fitcy:

Hi Esmee,
Bedankt voor je review. Wij horen graag de ervaringen om onze producten en service blijvend te kunnen verbeteren.
Wellicht dat je een stuk meer dan de aanbevolen doseringen hebt...
Hi Esmee,
Wellicht dat je een stuk meer dan de aanbevolen doseringen hebt gebruikt. Het kan daardoor sterker smaken dan gewenst. Naar eigen smaak kun je meer/minder toevoegen.

Triensje

Op voorraad,en snelle levering