R.T. Dam

De fysio behandeld mij reeds jaren en ik heb hier over het algemeen veel baat bij. Echter deze keer spelen er meer zaken waar hij geen invloed op heeft. Dit veranderd niets aan de wijze van... De fysio behandeld mij reeds jaren en ik heb hier over het algemeen veel baat bij. Echter deze keer spelen er meer zaken waar hij geen invloed op heeft. Dit veranderd niets aan de wijze van behandelen die hij toepast.

Krommenie

De fysiotherapeute is een vriendelijke, zeer bekwame en toegewijde vrouw die haar vak (merkbaar) verstaat. Middels een handmodel (ik ken de juiste benaming niet) wordt, in gemakkelijk te begrijpen... De fysiotherapeute is een vriendelijke, zeer bekwame en toegewijde vrouw die haar vak (merkbaar) verstaat. Middels een handmodel (ik ken de juiste benaming niet) wordt, in gemakkelijk te begrijpen taal, uitlegt hoe de pezen in de hand en onderarm lopen en waarvoor ze dienen. Hierdoor wordt het in een oogopslag helder waarvoor de oefeningen dienen. Ook worden de voorderingen door de fysiotherapeute tussentijds gemeten, zodat ik precies wist hoever ik stond in het herstel proces. Ik heb de behandeling daardoor als zeer prettig ervaren.

Peter Zand

Sjoerd is zeer duidelijk, zeer prettig en enorm goed in zn werk.

Jack

De hoge mate van betrokkenheid bij mijn welbevinden en de duidelijke adviezen bepalen het hoge cijfer.

Alex

Geduldig, ter zake kundig, profesioneel en plezierig

Monique

Het aandachtig luisteren en de tijd nemen en door spreken van mijn klacht, en het volledig uitleggen van de behandeling.

Mevrouw A. Antenbrink.

Eerst voor mijn rug en later voor mijn pols, op 2 plaatsen gebroken.

Huizing

Persoonlijke interesse, vertrouwd gevoel, goede en snelle communicatie, goede behandeling