B.Roozendaal

Omdat er alles aan gedaan is om de oorzaak te zoeken ,en te behandelen

Ruud

Ik kom al jaren bij jullie omdat het erg klant vriendelijk is no nonsens mentaliteit.
gewoon Jip en Janneke taal .
en de behandelingen zijn altijd goed gegaan .gewoon top :)

Kees Koomen

Heel serieus genomen en uitstekende behandeling met prima resultaat

Wendy ris

Veel gebruik makend van deze fysio praktijk heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad met één van de fysiotherapeuten, zij zijn allen deskundig en vriendelijk en wij zijn zeer tevreden

A.Ozguner

Alle klachten waarvoor ik ben behandeld zijn 99,9% genezen. Ook is het belangrijk dat de fysiotherapeut je begrijpt en je kan overtuigen zodat je zelf ook je best doet om te genezen.

Marloes Engel

Marieke heeft als enige fysio ontdekt waar de pijn vandaan kwam en deze gericht behandeld. Het had tijd nodig maar het gaat nu stukken beter.

Marga Joosten

Met slechts vier sessies wist de therapeut mijn klachten grotendeels te verhelpen. Ik ben daarvoor al bij diverse therapeuten geweest, zonder resultaat. Ik verwacht dat mijn klachten door de... Met slechts vier sessies wist de therapeut mijn klachten grotendeels te verhelpen. Ik ben daarvoor al bij diverse therapeuten geweest, zonder resultaat. Ik verwacht dat mijn klachten door de thuisoefeningen geheel verdwijnen.

C.Kuiper

Zeer serieus ,vakkundig.