IK KAN DE VRAGEN NIET BEANTWOORDEN KOMT WAARSCHIJNLIJK DOOR MIJN COMPUTER. MAAR IK VOND ALLES N 9 HEEL GOED ALLEMAAL

alles werd goed uigelegt

alles werd goed uigelegt

ze gaf heel goed

Nico Diselköter

Gedreven en zeer vakkundige Manueel therapeut die behandelingen met uitstekende resultaten opleveren!
Zeer prettige communicatie en tijdens de behandelingen krijg ik een "thuis gevoel". Een aanrader dus !!!

De kunde , het meedenken, de empathie en vriendelijkheid

Nico Diselköter

Gedreven en zeer vakkundige, zowel Manueel- als Fysio-Therapeuten die behandelingen met uitstekende resultaten opleveren !
Tijdens de behandelingen "voel ik mij thuis" ! FIT Krommenie is dus...
Tijdens de behandelingen "voel ik mij thuis" ! FIT Krommenie is dus een echte "aanrader" !!!

Met alle vragen krijg ik raad,en aandacht voor iets speciaals( een brache) of met de benauwdheidsgroep!Ben zeer tevreden!!

Ik kom bij haar duidelijk mijn problemen aangeven en die nam ze ook serieus. Samen zijn we tot een behandelplan gekomen en hebben dit ook aangehouden. De sfeer tijdens de sessies vond ik altijd erg... Ik kom bij haar duidelijk mijn problemen aangeven en die nam ze ook serieus. Samen zijn we tot een behandelplan gekomen en hebben dit ook aangehouden. De sfeer tijdens de sessies vond ik altijd erg relaxt en gezellig. Het voelde niet verkeerd om over je klachten te praten en ze vroeg ook vaak maar niet te vaak hoe het met mij ging.

Erik begreep mij gelijk. Liep al 4 jaar rond met een druk en pijn in mijn nek. Na 1x bij Erik was dat al bijna helemaal verholpen. Erik wist gelijk hoe of wat en wist de pijn voor mij direct te... Erik begreep mij gelijk. Liep al 4 jaar rond met een druk en pijn in mijn nek. Na 1x bij Erik was dat al bijna helemaal verholpen. Erik wist gelijk hoe of wat en wist de pijn voor mij direct te verlichten.