Lotte

Fijn programma en informatie

Birgit

Ik ben blij dat ik jullie online gevonden heb zodat ik thuis op mijn eigen tempo weer terug in vorm kan komen. Na mijn tweede bevalling kwam ik er niet zo snel bovenop als na mijn eerste bevalling.... Ik ben blij dat ik jullie online gevonden heb zodat ik thuis op mijn eigen tempo weer terug in vorm kan komen. Na mijn tweede bevalling kwam ik er niet zo snel bovenop als na mijn eerste bevalling. Met jullie tips en oefeningen merk ik echt progressie.

Luka

Pas net begonnen maar nu al top! Fijne workouts, goede uitleg en ik schiet soms in de lach van jullie uitspraken. Heerlijk!

Ilona

Wat een top programma, ik heb het programma voor na de bevalling en ook na mijn keizersnede is dit helemaal top. Ik ben nog bezig met de lessen (8 wk pp), maar ben er nu echt al super enthousiast... Wat een top programma, ik heb het programma voor na de bevalling en ook na mijn keizersnede is dit helemaal top. Ik ben nog bezig met de lessen (8 wk pp), maar ben er nu echt al super enthousiast over. Alles op je eigen tempo, in je eigen omgeving zonder dat je aangestaard wordt door andere. En met een hele heldere uitleg waarbij het ook echt voorgedaan wordt. Je doet letterlijk mee met een les, net alsin een sportschool. Dit is na mijn zwangerschap de beste investering in mezelf die ik tot nu toe gedaan heb.

Iris Rosenboom

Met veel plezier tot aan 40.3 gesport met deze meiden voor de televisie. Zelfs met peuter van 2,5 erbij in huis heel goed te doen. Matje voor de televisie en gaan! Trouw 3x in de week gedaan en soms... Met veel plezier tot aan 40.3 gesport met deze meiden voor de televisie. Zelfs met peuter van 2,5 erbij in huis heel goed te doen. Matje voor de televisie en gaan! Trouw 3x in de week gedaan en soms zelfs 4x. Ik ben echt geen mega sportster en juist daarom zo fijn dit. Goede uitleg, veel afwisseling. Aanrader!!!

Mir

Fijn om begeleid te sporten op het moment dat het jou uitkomt. In mijn geval vanuit het buitenland.