Lisa

Top! Ben heel blij dat ik hieraan begonnen ben. Alle lessen zijn super leuk, ik zie er helemaal niet tegen op om iedere week drie keer te sporten :)

Silke

Ideaal. Op je eigen moment thuis een workout doen! Geen excuses, want altijd beschikbaar en je kan kiezen voor een korte workout als je weinig tijd hebt. Workouts zijn leuk en goed vol te houden,... Ideaal. Op je eigen moment thuis een workout doen! Geen excuses, want altijd beschikbaar en je kan kiezen voor een korte workout als je weinig tijd hebt. Workouts zijn leuk en goed vol te houden, voel me echt fitter! En minder bekken klachten dan bij mijn vorige zwangerschap!

Mascha

Echt een fijn programma, met goede uitleg en Isabeau en Kim doen het zo leuk!

Ieke

Professioneel, down to earth programma met pit

Evelien

Vind het heel erg prettig! Zeker de workouts en de uitleg die erbij word gegeven is fijn. Ik doe met veel plezier mee aan het programma en sport sowieso 3 keer in de week. Soms is het wel jammer dat... Vind het heel erg prettig! Zeker de workouts en de uitleg die erbij word gegeven is fijn. Ik doe met veel plezier mee aan het programma en sport sowieso 3 keer in de week. Soms is het wel jammer dat er veel tijd tussen de oefeningen zit omdat er dan veel gekletst wordt.

Annet

Fijn om samen het sporten weer op te pakken, na de bevalling.

Denise

Fijn om thuis op ieder moment te kunnen sporten met oefeningen die passen bij de fase waarin ik zit

Anne

Heel nuttige informatie over de zwangerschap, hoe jij je fit kunt blijven voelen en hoe je je kunt voorbereiden op de bevalling. De begeleidende video’s zijn heel duidelijk en motiverend.