Marte

Heel fijn programma, ik ben in eerdere zwangerschappen vaak te snel of te hard gegaan, maar door dit programma ben ik daar niet meer bang voor!

Jaleesa Grot

Mooi programma, alleen jammer dat ik niet kan casten naar mijn tv. Dit is de reden dat ik mijn abbonnement heb opgezegd. Het is super vervelend om vanaf mijn telefoon(klein scherm) te trainen.

Nicole Franken

Mooi platform met duidelijke video's en instructies.

Anita

Heel fijn programma. Ik heb de post partum gevolgt. Enige wat ik wel jammer vind is dat er geen lekkere beat bij de oefeningen zit.

Anne-Myrthe

Toegankelijk

Kyra

Helemaal geweldig! Super fijne filmpjes en ideaal dat dit door bekkenfysio is opgesteld. Geeft een veilig gevoel omdat er tegenwoordig veel op Social Media te vinden is, maar vraagtekens gezet... Helemaal geweldig! Super fijne filmpjes en ideaal dat dit door bekkenfysio is opgesteld. Geeft een veilig gevoel omdat er tegenwoordig veel op Social Media te vinden is, maar vraagtekens gezet kunnen worden bij de deskundigheid.

Judith

Het programma is heel toegankelijk voor alle niveaus en het biedt precies de juiste uitdaging om lekker fit de zwangerschap door te komen.

Janneke

Een prettig programma om fit te blijven tijdens en na de zwangerschap. Op je eigen tempo en op je eigen tijdstip. Fijne workouts die goed in te plannen zijn

Lotte

Fijn programma en informatie