Fendy

Super fijne lessen, met veel aandacht voor het juist uitvoeren van de oefeningen. Voor de zwangerschappen sporten ik veel en wilde dit graag blijven doen en ben erg blij met deze lessen. In week 16... Super fijne lessen, met veel aandacht voor het juist uitvoeren van de oefeningen. Voor de zwangerschappen sporten ik veel en wilde dit graag blijven doen en ben erg blij met deze lessen. In week 16 begonnen en nu in week 30 en nog geen week overgeslagen. Ook fijn de informatieve filmpjes over bijvoorbeeld sporten na de bevalling en diastase. Ik heb ook meteen het postpartum programma gekocht.

Jolien

Naast de workouts ook veel informatie over wat er allemaal veranderd in je lijf, waar je rekening mee moet houden, wat je best wel en niet doet..
De app werkt ook fijn!

Jolijn

Er prettige video's. Goed te volgen en prettige begeleiding.

Anne van Driessche

Heel zinvol en heel goed begeleide lesjes

Marisya

Goed, praktisch initiatief

Nicole

Erg fijn om wanneer het mij uitkomt te kunnen sporten en te weten dat ik de juiste oefeningen doe!

Marinka

Handig en leuk

Hester

Goed te doen, fijn dat het afgestemd is op waar je staat in de zwangerschap. Geeft vertrouwen dat je doet wat bij de juiste week past.

Jasmijn

Heel fijn programma, makkelijk in gebruik en lekker om 3x per week mee te sporten. Ik heb het programma tijdens mijn zwangerschap gedaan en nu recent met de post-partum oefeningen gestart. Echt een... Heel fijn programma, makkelijk in gebruik en lekker om 3x per week mee te sporten. Ik heb het programma tijdens mijn zwangerschap gedaan en nu recent met de post-partum oefeningen gestart. Echt een aanrader!