Robin

Heel fijn! Het is laagdrempelig omdat het thuis kan. Daarnaast heb ik een scoliose waardoor ik bekkenklachten extra wilde voorkomen. Ik heb nog geen bekken/rugklachten gehad en heb het idee dat dit... Heel fijn! Het is laagdrempelig omdat het thuis kan. Daarnaast heb ik een scoliose waardoor ik bekkenklachten extra wilde voorkomen. Ik heb nog geen bekken/rugklachten gehad en heb het idee dat dit te maken heeft met veel aandacht voor bewustwording voor hoe je op staat, wanneer je adem haalt, en wat signalen zijn dat je over een grens gaat.

Esther

Dat ze je op een Ontspannen manier oefeningen laten uitvoeren na de zwangerschap!

Janne

Informatief & praktisch voor tijdens de zwangerschap

Lisanne

Top! Duidelijke uitleg , makkelijk te volgen.

Katrien

Precies wat je zoekt!

Hanna Luster

Top programma dat je in eigen tijd en op eigen tempo kan volgen.

Azar

Geweldig in te passen in een drukke agenda

Esje

Leuk programma motiveert om weer te gaan bewegen. Goede uitleg en rustige opbouw. Iedereen kan eraan meedoen!

Iteke

Leuke meiden die je goed door de les heen meenemen en alles goed uitleggen! Ideaal zijn de varianten in de lessen dus je kan altijd kiezen voor een iets lichtere of zwaardere les. Zit nu nog... Leuke meiden die je goed door de les heen meenemen en alles goed uitleggen! Ideaal zijn de varianten in de lessen dus je kan altijd kiezen voor een iets lichtere of zwaardere les. Zit nu nog middenin in de sporten na bevalling cursus en vind het ideaal!