Dick Huibers

Goede communicatie en behulpzaam

geen tips

Marjo

Ik maak al erg lang schoon met het product Wiro.

Blij dat jullie er zijn.

Joke Kurver

Zeer vlotte levering ondanks het winterweer, heel goed verpakt.

Nvt

Vera Woldinga

Héle groede evaarig

is goed

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk dank en fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Veel poetsplezier en vriendelijke groet Fulco

CJM Hermans-Linssen

Alles prima verlopen, zelfs heel snel

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw waardering en mocht u nog vragen hebben over product(en) of toepassing dan horen wij het graag van u.
Vriendelijke groet Fulco

Alida van Limborgh

Fantastisch

Korting na meerdere aankopen

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw review en aanbeveling. Wist u al dat als u lid wordt van onze Majoor VIP Club en meteen 10% korting ontvangt op uw eerst daarop volgende bestelling? Ook zal men als lid van onze... Bedankt voor uw review en aanbeveling. Wist u al dat als u lid wordt van onze Majoor VIP Club en meteen 10% korting ontvangt op uw eerst daarop volgende bestelling? Ook zal men als lid van onze Majoor VIP Club regelmatig op de hoogte worden gehouden van leuke acties en kortingen. Misschien een idee of kent u het al?
Horen graag nog van u als u vragen heeft.
Met vriendelijke groet Fulco

I Veldhuis

Kan alleen maar positief over hen zijn

Reactie Firma Majoor:

Daar worden wij zo positief van :-) Hartelijk dank!!
Vriendelijke groet Fulco

Mia Hagen

Goed materiaal, we gebruiken het al jaren.

Geen idee, is prima

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor de mooie review.
Bedankt voor de mooie review.
Wist u al dat wij maandelijks een prijs uitkeren aan de winnares of winnaar van ingezonden foto's (Voor en na toepassing) van één van onze producten van Urad en Wiro ?
Na trekking ontvangt de winnares of winnaar een product kado naar keuze uit ons assortiment t.w.v.E.30,00 ! Misschien leuk om eens mee te doen?
Met vriendelijke groeten Fulco.

Peter Willemsen

Snelle en goede service

geen idee

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw mooie review.
Wij gaan door voor volle tevredenheid en vijf sterren. Dus mocht u vragen hebben over product of toepassing, dan horen wij het graag van U.
Met vriendelijke...
Bedankt voor uw mooie review.
Met vriendelijke groet Fulco.

Leny Van crey

Reactie Firma Majoor:

Fijn om te lezen en hartelijk dank daarvoor.
Op naar een volgende keer en dat laatste halve sterretje erbij.
Veel glansplezier en vriendelijke groeten Fulco.