Arvid Beekmann

Norma Halsteen

Snel geleverd!

Top

Broer Kerkstra

Wel betaald, niets ontvangen dus ik wacht af
vr gr Broer

Snelere levering zou fijn zijn!

Reactie Firma Majoor:

Het spijt ons dat het pakket u op de aangegeven werkdag na bestelling niet is aangeboden.
Na onderzoek blijkt dat een fout in het opgegeven huisnummer hier mogelijk de oorzaak van vertraging in de levering is. Wij hebben ook meteen getracht telefonisch contact met u te krijgen om e.e.a. zo spoedig mogelijk te kunnen corrigeren, echter zijn tot op heden nog niet teruggebeld. Wij blijven het de komende dagen proberen. Onze excuses voor alle ongemak.

Ineke De Hoog

Geweldig geholpen via de mail over het behandelen van de holonite kozijnen.

Ga zo door met jullie bedrijf

Reactie Firma Majoor:

Graag gedaan en fijn dat het zo naar tevredenheid biologisch schoon is geworden. Bedankt!

Sietske van der Hem

Makkelijke site, snelle levering, heeeeel goed product ?

Reactie Firma Majoor:

Zonniger kan het niet, heerlijk en bedankt !

Rene lensing

Prima levering, beter dan verwacht.blij verrast.

Ga zo door

Reactie Firma Majoor:

Fijn dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen en zullen zeker zo of waar het nog beter kan doorgaan ! Bedankt !

Henk Wolbers

Reactie Firma Majoor:

Het is ons streven onze klanten zo snel mogelijk van dienst te zijn. Fijn dat het ook hier gelukt is !

Maurice Schouten

Goede spullen en snelle levering

Reactie Firma Majoor:

Een tevreden klant, wat wil je nog meer. Hartelijk dank voor uw review!

Rien Hendriks

Goed bedrijf zover dat we nu kennen.

vrij beperkt in meubelonderhoud allen glans, mat is er niet

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor uw review, echter heeft Urad wel degelijk ook onderhoud voor mat leer naast de glansrijke Urad Leercreme ! Voor mat leer adviseren wij ofwel de Urad Mr.Jojo creme met jojoba olie of de... Bedankt voor uw review, echter heeft Urad wel degelijk ook onderhoud voor mat leer naast de glansrijke Urad Leercreme ! Voor mat leer adviseren wij ofwel de Urad Mr.Jojo creme met jojoba olie of de combikit XXL vr. leren meubelen met daarin naast de leerreiniger de Reset onderhoudsspray voor mat leer. Heeft u nog vragen dan graag. Met vriendelijke groet Fulco.

J P Herder

Betrouwbaar

Ga zo door

Reactie Firma Majoor:

Bedankt voor het compliment. Fantastisch. Wij gaan zeker door, blijven kritisch en verbeteren waar het kan. Veel glansplezier:-)