Je aankoop wordt beschermd

Freek

Klantvriendelijke en persoonlijke benadering. Men doet wat men zegt en maakt het waar! kortom prima service en een goed product.

Reactie Firma Majoor:

Een score afgegeven op 8 uit 10 maar aanbeveling op negatief? Hopelijk wilt u het ons vertellen waarom, dan zullen wij ons uiterste best doen dit op te lossen. In afwachting dank voor de genomen moeite. Vriendelijke groet Fulco Wolf.

Beets Luc

Stipte levering.

Riverview Beheer B.V.

Voor een internetoutlet heeft men keurig informatie verschaft over bestellingsmogelijkheden, product informatie, levering en betaling etc. Dit werd stipt opgevolgd.

Goeie kwaliteit service is ook goed je hebt het met een paar dagen thuis.

N.v.t

Robert

Goede, snelle levering.

Is prima

Dit is de eerste keer dat ik een product bestel en is prima gegaan.
Er werd niet aangegeven binnen hoeveel dagen ik het product zou kunnen ontvangen of ik moet het over het hoofd hebben gezien.

Het bedrijf heeft goede producten, voor zover ik kan beoordelen. Bezorging is een ander verhaal.

Wanneer de klant bij de tweede keer niet thuis is en het artikel kan niet bezorgd/afgeleverd worden bij de buren, wordt het artikel naar een afleverpunt gebracht wat minstens 30 kilometer verder ligt. In de buurt zijn diverse afleverpunten van DHL waar de klant dan zelf het artikel kan ophalen. Alleen gaat het hier dan om particuliere bestellingen en niet om zakelijke post. Dit verdient een punt van aandacht voor Majoor. Het zou mij, in de toekomst, kunnen besluiten om geen artikelen meer te bestellen.

Goede ervaring

Snelle en correcte service