Paul Galle

Zeer klantvriendelijk

Firma majoor

Van goeie kennis gehoord en met een besteld en en er heel tevreden mee

Prima en snel geleverd en werk prima

Julia Posthumus

Zeer goed

Peter Arink

Snel en goed geleverd

Blijf zo doorgaan

Angela Jonkers

Snelle levering, goed verpakt, fijne producten. Top

Als doeken per stuk verkocht verkocht worden niet 4 afbeelden. Kan verkeerde verwachtingen geven zeker aan mensen die visueel zijn ingesteld.
Ik dacht 2 x 4 doeken te ontvangen. Echter het...
Ik dacht 2 x 4 doeken te ontvangen. Echter het waren maar 2 stuks die ik kreeg....
Bij nalezen bleek het juist te zijn maar was teleurgesteld want verwachting was anders.

Babber Nivard

Pakket werd keurig op tijd geleverd

Product geprobeerd op de aangekoekte plekken op mijn gasplaat. Het voldoet niet aan mijn verwachtingen. De plekken zijn na behandeling volgens aanwijzingen niet verdwenen.

Reactie Firma Majoor:

Dat is vervelend en graag helpen wij u verder om een beter resultaat te bereiken en wel tevreden over ons product zult zijn en zullen u meteen mailen. Wat betreft aanslag en vlekken die zich door de... Dat is vervelend en graag helpen wij u verder om een beter resultaat te bereiken en wel tevreden over ons product zult zijn en zullen u meteen mailen. Wat betreft aanslag en vlekken die zich door de jaren heen aan het materiaal hebben gehecht, is het van belang de toepassing meerdere malen te herhalen om zo een beter resultaat te behalen. Mogelijk sterk aangekoekte resten vragen dan ook om een geduldige en herhalende aanpak.

G. Koops

Uitstekend

Reactie Firma Majoor:

Weer een tevreden klant, geweldig een daar doen wij het voor! Bedankt!

David Rance

De leveringstijd was onnodig snel maar de bijbehorende verzendkosten was onnodig hoog.

Reactie Firma Majoor:

Wij helpen onze klanten graag zo snel mogelijk en fijn dat het ook hier weer is gelukt. Verzendkosten zijn een lastig iets maar ook daar hebben wij een oplossing voor echter dan zal men meer dan... Wij helpen onze klanten graag zo snel mogelijk en fijn dat het ook hier weer is gelukt. Verzendkosten zijn een lastig iets maar ook daar hebben wij een oplossing voor echter dan zal men meer dan E.35,00 aan producten moeten bestellen. Tip: Bestel samen met anderen, dan zit je er snel boven:-)

JH Bekhuis

Snelle verzending.

Geen verbeterpunten

Reactie Firma Majoor:

Zo een mooi cijfer als waardering is geweldig. Bedankt en fijn om te horen dat je tevreden bent.

Aty Hekster

Reactie Firma Majoor:

Hartelijk bedankt voor je review en wij gaan door voor de tien! :-) Tot de volgende keer, Fulco.