Tessa de Jong

De vorige keer dat de schoorsteenveger er was heb ik een duidelijke uitleg en advies gekregen over hoe ik onze kachel het beste kan gebruiken, denk aan het aansteken van het hout bijvoorbeeld. Dat... De vorige keer dat de schoorsteenveger er was heb ik een duidelijke uitleg en advies gekregen over hoe ik onze kachel het beste kan gebruiken, denk aan het aansteken van het hout bijvoorbeeld. Dat was heel prettig. Er wordt verder ook goed gelet op het netjes achterlaten na het vegen. Wij zijn erg tevreden.

Nee.

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Wij geven ook graag advies aan onze klanten om het rookkanaal in goede conditie te houden. Fijn dat je zo tevreden bent. Dan zijn wij ook tevreden!

Peter

Uitstekend

Neen

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Dankjewel voor de review!

BEN ROOZEN

PRIMA , MOOI OP TIJD , MOOI SCHOON.

NIET ECHT

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Super om te horen dat wij ons werk naar wens uitvoeren. Bedankt voor de mooie review!

Ton Tervoort

Positieve ervaring.

Arjan Dekker

Geweldig vriendelijk en netjes

Fijn om te horen Arjan!

P van Aartsen

Zeer prettig

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Mobile pin of betaalverzoek mogelijkheid zou meer dan wenselijk zijn.

Peter Wortel

Prima !

Fijn om te horen Peter!

P.W. Bal

Zeer goed

nee

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Bedankt voor de mooie review!

Jo

Voldoet prima! Zit er al jaren bij. Je krijgt ook goede voorlichting en adviezen. Ben altijd heel tevreden. Vriendelijke mensen. Ze werken snel en schoon, dus hinder heb je er niet van.

Heeft u nog verbeter punten of suggesties voor ons?

Op de website of op een formulier, staat een tel. nr. waarbij je niet direct bij Monique van de afspraken terecht komt, maar bij familie? Zou fijn zijn als dat eens aangepast kan worden?

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Fijn dat je altijd heel tevreden bent. En bedankt voor de tip over het telefoonnummer. Het wil eens gebeuren dat ik (Monique) afwezig ben en dan de telefoon doorschakel naar een collega/familielid.... Fijn dat je altijd heel tevreden bent. En bedankt voor de tip over het telefoonnummer. Het wil eens gebeuren dat ik (Monique) afwezig ben en dan de telefoon doorschakel naar een collega/familielid. Wij zijn een klein familie bedrijf en nemen zo de taken waar voor elkaar.

J. Eijs

Reactie Firemaster Schoorsteen Service:

Bedankt voor de mooie score!