Finovion

In rekening gebrachte bedragen
Betrokkenheid tonen
9.5/10

denheuvel

Werk nu een aantal jaren met finovion Helmond-Deurne, zij zijn deskundig en voel me geen nummer zoals bij de grote kantoren, zij zijn zeer betrokken zowel zakelijk als prive

4LOW

Wij zijn aangesloten bij Finovion Helmond. Wij zijn pas kort klant, maar de overdracht van de gegevens en de opstartfase is heel goed gelopen. Een hele persoonlijke benadering en makkelijk en snel...

Nee.

Marloes Karst

Zeer goede ervaring met Finovion Groningen Stad (Michiel Nederhoed), kan hem van harte aanbevelen.

ViCSIS

Kleinschalig, actuele kennis van zaken en met aandacht voor de specifieke situatie. Precies wat je nodig hebt in een financieel adviseur.

Restaurant en Lounge Chique

Voor ons restaurant verzorgd Hans onze administratie

Excellent evenementenservice vof

Correcte snelle afhandeling van zaken.

Blom Consultancy B.V.

Finovion Helmond/Deurne is een betrokken en deskundig kantoor. Komen hun afspraken na, zijn up-to-date in de verslaglegging. Goed bereikbaar en niet de duurste.

B.Verhoeven. B-Concrete Holding b.v

Hallo , we ( de hele familie ) zijn sinds 2 jaar bij Hans en Mariska van Finovion Helmond/Deurne.
Na eerst jaren bij een groot kantoor te zijn geweest is het nu een verademing met de zeer...

Op dit moment niet , het gaat naar tevredenheid

Zinineenfeestje.nl

Finovion Bernheze, de heer Jan Timmers is een uitstekende "aanwinst" voor ons bedrijfje. Betrokken, vriendelijk en maakt tijd, complimenten!

ga zo door !

Foto Focus

Goede ervaringen, no-nonsense boekhouding en advisering, correct