Finovion

In rekening gebrachte bedragen
Betrokkenheid tonen
9.5/10

Stichting Ondernemers Vaals

Nadat de belastingdienst ons in eerste instantie geen goedkeuring gaf om in aanmerking te komen voor de BTW aftrek van voorbelasting is het de fiscaal adviseur door haar argumentatie en analyse van...

Volhardend, vakkennis

Marianne In Balans

Prima samenwerking, goede service, goede bereikbaarheid en er wordt meegedacht!

Zie hierboven

niet

Scholarvof

Heel prettige samenwerking, waarbij vele mogelijkheden worden aangeboden, om zaken zelf te doen of door de medewerker van Finovion te laten doen. Prima advisering bij vragen. Er wordt snel...

Prettige manier van samenwerken: accuraat, vriendelijk en deskundig.

Op dit moment zou ik geen verbeterpunten weten.

Uitstekend

Dienstverlenend, behulpzaam en professioneel

Finovion is al tien jaar mijn boekhouder. Dat gaat vrij geruisloos, maar als er problemen zijn dan kan ik altijd bij Kees terecht

een goede combinatie van de inhoud, de financiën en het menselijke aspect.

Henk

Mijn ervaring met Kees Wisserhof van Finovion is dat de zaken altijd perfect afgehandeld worden, met kennis van zaken en efficient.

Korte lijnen met de tussenpersoon, maar met een grote achterban van kennis en expertise.

Gijs Meijer (BV)

Heel blij met Kees/ Finovion Arnhem, advies en verstand van zaken, flexibel en altijd alles netjes & snel op orde!

- Flexibel & klantgericht
- Netjes en snel
- ontzorgt

- geen; zeer tevreden klant

Pixel Creation

Heel tevreden over Finovion! Goede samenwerking, altijd paraat als we assistentie nodig hebben.

Meedenken, pro-actief advies, niet formeel.

Nee, wij zijn 100% tevreden.

Water Ingredient b.v.

Al bijna 10 jaar een een goede samenwerking! Inzichtelijk boekhouden en vooral meedenken in 'bijzondere' situaties is voor ons een absolute meerwaarde van Finovion. Wij bevelen Finovion van harte aan!

Meedenken en up-to-date inzichtelijke informatie

R. de Lang

Finovion Arnhem is zeer deskundig, denkt met je onderneming mee, door het directe contact en advies .

De korte lijnen en uitstekende service.